Αρχικά, μπορείτε να βρείτε τις θεματικές περιηγήσεις “Alternative Drive”, “Rally Racing”, “Roaring Twenties” και “Mobility for Millions” στο opel.com/opelclassic. Ο Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων προσφέρει ένα εικονικό ταξίδι μέσα από τα κυριότερα σημεία της ιστορίας της Opel. Οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν στην έκθεση στον πρώην σταθμό φόρτωσης K6 στο εργοστάσιο του Rüsselsheim όλο το εικοσιτετράωρο και οποιαδήποτε ημέρα του χρόνου.
Κατά τη διάρκεια των περιηγήσεων 360 μοιρών, οι επισκέπτες εισέρχονται αρχικά στις «ιερές αίθουσες» της συλλογής Opel Classic. Εκεί, όπου η μάρκα με το σήμα Blitz φιλοξενεί τους πραγματικούς θησαυρούς της, οι οποίοι αποτελούνται από περισσότερα από 600 ιστορικά αυτοκίνητα και πρωτότυπα, καθώς και από 300 άλλα εκθέματα - από τις ραπτομηχανές Opel μέχρι έναν κινητήρα αεροσκάφους. Τα κίτρινα σημεία παροχής πληροφοριών φωτίζονται στα οχήματα που ανήκουν στην επιλεγμένη θεματική περιήγηση, επιτρέποντας στους επισκέπτες να μεγεθύνουν το αντίστοιχο εκθεσιακό αντικείμενο – όπως ένα ποδήλατο, μία μοτοσικλέτα, ένα αυτοκίνητο ή ένα πρωτότυπο όχημα. Ένα κλικ στο σημείο πληροφοριών ανοίγει νέες δυνατότητες, με τα εκάστοτε προφίλ να περιγράφουν την ιστορική σημασία του εκθέματος, καθώς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
«Η Εικονική Συλλογή Αυτοκινήτων θα προσφέρει την ευκαιρία σε όλους να γνωρίσουν την πλούσια ιστορία της Opel από την άνεση του σπιτιού τους», δήλωσε ο Stephen Norman, Senior Vice President Sales, Aftersales & Marketing. «Πρόκειται για μια εμπειρία που απευθύνεται όχι μόνο στους ‘petrol heads’ όπως εγώ, αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται για την ιστορία μιας μάρκας σε κοινωνικό επίπεδο. Οι άνθρωποι έχουν έντονες αναμνήσεις από το οικογενειακό τους Opel, όπως να πηγαίνουν διακοπές ή να επισκέπτονται την οικογένεια. Νιώθουμε υπερηφάνεια που είμαστε μία ανθρώπινη και προσιτή γερμανική μάρκα – και βάζουμε τον πελάτη στην πρώτη θέση. Η Εικονική Συλλογή Αυτοκινήτων είναι ένα ακόμα περίτρανο παράδειγμα».
«Μια ομάδα από τα τμήματα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είχε την ιδέα για μια ψηφιακή έκδοση Opel Classic, εν μέσω της κρίσης του Covid-19», πρόσθεσε ο Harald Hamprecht, Vice President of Communications. «Θέλαμε να παραμείνουμε παρόντες και προσβάσιμοι στους θαυμαστές και τους πελάτες μας. Η ομάδα έκανε ό,τι ήταν απαραίτητο και δημιούργησε την Εικονική Έκθεση Αυτοκινήτων σε χρόνο ρεκόρ. Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους. Ευχόμαστε σε όλους τους διαδικτυακούς επισκέπτες μας να απολαύσουν την περιήγησή τους!»
Η θεματική περιήγηση "Alternative Drive" εστιάζει σε ασυνήθιστα επιτεύγματα της μάρκας - όπως το αυτοκίνητο RAK 2 του 1928 που έσπασε το ρεκόρ με τη συμπαγή πυραυλική πρόωση στο πίσω τμήμα - ή τα πρωτοεμφανιζόμενα ηλεκτρικά πρωτότυπα όπως το Opel Impuls I του 1990 και τα δοκιμασμένα με επιτυχία οχήματα υδρογόνου - τα περισσότερα εκ των οποίων βασίζονται στο Zafira - από το Opel HydroGen 1 έως το 4.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr