Από την πλευρά του, το Νέο Tipo Cross, έρχεται να φέρει μια σειρά ξεχωριστών χαρακτηριστικών που συνθέτουν ένα δυναμικό crossover, ιδανικό για νέες οικογένειες που αγαπούν τις εξορμήσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό και το στιλ, απολαμβάνοντας όμως όλα τα παραπάνω με προσιτό κόστος αγοράς και χρήσης.
«Η παρουσίαση της νέας οικογένειας εκδόσεων της Fiat που εστιάζουν στην ευχρηστία και την πρακτικότητα, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανανέωση της γκάμας μας, ώστε να ανταποκρίνεται με το καλύτερο τρόπο στις νέες ανάγκες του κοινού,» δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat, Lancia & Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ. «Οι νέες εκδόσεις συνεχίζουν τη στρατηγική μας να προσφέρουμε λύσεις αυτοκίνησης για όλους, τόσο για τις αστικές, όσο και τις εκτός πόλης μετακινήσεις, οι οποίες είναι όλο και πιο φιλικές προς το περιβάλλον, με προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας και δίνουν απαντήσεις στα θέλω των πελατών μας. Από την μια πλευρά η γκάμα της οικογένειας του θρυλικού 500 και από την άλλη η γκάμα των επιτυχημένων, χρηστικών Panda και Tipo, συνθέτουν τη δισυπόστατη φύση της Fiat. Τα Panda και Tipo αποτελούν σήμερα μια οικογένεια εκδόσεων που φέρνουν νέα προηγμένα χαρακτηριστικά, χωρίς να θυσιάζουν στο ελάχιστο την πρακτικότητα τους. Άλλωστε αυτό είναι ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας τους, με τις πωλήσεις των δύο μοντέλων να αντιστοιχούν στο 58% των συνολικών πωλήσεων της Fiat.»
Το 2020, αποτέλεσε σημαντική χρονιά για το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της Fiat που ξεκίνησε το Φεβρουάριο με την παρουσίαση του νέου υβριδικού συνόλου των Panda και 500 και συνεχίστηκε με την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού 500, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles.
Το νέο Tipo Cross
Η οικογένεια του Tipo αποκτά ένα νέο μέλος, το οποίο έρχεται να συμπληρώσει τις εκδόσεις sedan, hatchback και station wagon. Το νέο Tipo Cross είναι ένα πραγματικό crossover που δημιουργήθηκε για όσους δεν θέλουν να θυσιάσουν στο ελάχιστο την πρακτικότητα και την ευχρηστία, αλλά παράλληλα αναζητούν ένα πιο δυναμικό, ξεχωριστό, με νεανικό χαρακτήρα αλλά και προσιτό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους. Η απάντηση σε αυτές της απαιτήσεις είναι το νέο «οικογενειακό» crossover της Fiat.
Το νέο Tipo Cross έχει μεγαλύτερο πλάτος και ύψος, ενώ χάρη στη νέα μάσκα αποκτά ένα πιο επιβλητικό στιλ. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4εκ. και οι νέοι μεγαλύτεροι τροχοί ενισχύουν τη στιβαρή εικόνα, ενώ προσφέρουν και μια ψηλότερη και με καλύτερη ορατότητα θέση οδήγησης. Χάρη και στις ενσωματωμένες μπάρες οροφής, συνολικά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου, το Tipo Cross έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 7εκ., ενώ οι σχεδιαστικές “cross” λεπτομέρειες, όπως τα προστατευτικά καλύμματα των φτερών και τα μαρσπιε, προσφέρουν αισθητικά, αλλά και πρακτικά οφέλη.
Η εφαρμογή νέων χαρακτηριστικών συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου το νέο Tipo Cross διαθέτει ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων με μια οθόνη TFT 7 ιντσών που ρυθμίζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Για πρώτη φορά επίσης διαθέσιμο είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect 5, το οποίο παρουσιάστηκε με το νέο ηλεκτρικό 500. Με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών, δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης mirroring μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay™ και Android Auto™, αλλά και κορυφαίες λύσεις εξατομίκευσης, το Tipo Cross αποκτά μια από τις πλέον σύγχρονες προτάσεις τεχνολογίας στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι νέες επιλογές συνεχίζουν και στον τομέα των κινητήρων προδιαγραφών Euro6D-Final, όπου το νέο Tipo Cross εφοδιάζεται με δύο κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων αντίστοιχα, αλλά και με τον πρωτοεμφανιζόμενο turbo κινητήρα 1.0 GSE T3 των 100 ίππων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί μέλος της προηγμένης οικογένειας κινητήρων FireFly Turbo, έχει απόδοση 74 kW (100 ίπποι), ενώ η μέγιστη ροπή των 190 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.500σ.α.λ. Η υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφής συμβάλει σε μια εξαιρετικά άνετη και ευχάριστη οδηγική εμπειρία, ενώ παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα, με το Tipo Cross με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων να εκπέμπει μόλις 121γρμ./χλμ. στον κύκλο WLTP. Αντίστοιχα χαμηλές είναι οι εκπομπές και στους δύο κινητήρες diesel των 95 (1,3 λίτρα) και 130 (1,6 λίτρα) ίππων που ξεκινούν από τα 110γρμ./χλμ επίσης στο νέο κύκλο WLTP.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr