Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E – το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο η Ford δημιούργησε εξ αρχής ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων – αναμένεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2021.
Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E έχει αναπτυχθεί από την Ford Team Edison για να αξιοποιεί πλήρως προς όφελος των επιδόσεων τόσο την βελτιωμένη κατανομή βάρους, όσο και την αμεσότητα στην παροχή ροπής που προσφέρει σήμερα ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
OI EΚΔΟΣΕΙΣ
Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα
- Η τετρακίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h από 5,1 μέχρι 5,6δευτερόλεπτα
- Η Mustang Mach-E First Edition (μη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά) με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 351 ίππους, ροπή 580 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα
- Η Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα
Τεχνολογία που ενσωματώνεται ομαλά στον τρόπο ζωής
Η Mustang Mach-E χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες που προσφέρουν μία πρωτοφανή εμπειρία στο τιμόνι ενός μοντέλου Ford, με κύρια χαρακτηριστικά την άνεση και την αυτοπεποίθηση.
Η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC κάνει το ντεμπούτο της, επιτρέποντας την εξατομίκευση 80 και πλέον ρυθμίσεων του οχήματος (από τη θερμοκρασία της καμπίνας και τη θέση των καθισμάτων μέχρι το φωτισμό εσωτερικού) για μία απόλυτα εξατομικευμένη εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο. Η μηχανική μάθηση κατανοεί καλύτερα τις συνήθειες του οδηγού με την πάροδο του χρόνου προβαίνοντας στις κατάλληλες υποδείξεις πλοήγησης και επικοινωνίας την κατάλληλη στιγμή, ώστε οι οδηγοί να είναι συγκεντρωμένοι στο δρόμο.
Το σύστημα προηγμένης αναγνώρισης φωνής σε απλή καθομιλουμένη γλώσσα κατανοεί το φυσικό, καθημερινό λόγο σε 15 Ευρωπαϊκές γλώσσες, ώστε οι ιδιοκτήτες να ελέγχουν τα πάντα – από τις λειτουργίες ψυχαγωγίας και πλοήγησης μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας και τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Τα Apple CarPlay και Android Auto είναι προ-εγκατεστημένα χωρίς έξτρα χρέωση διαθέτοντας ασύρματη συνδεσιμότητα.
Η οθόνη αφής full HD 15,5” ελέγχεται μέσω χειρονομιών αφής (pinch, ζουμάρισμα, περιστροφή) και υιοθετεί μία απλοποιημένη διεπαφή που προβάλλει πληροφορίες με οργανωμένο και εύπεπτο τρόπο. Την ίδια στιγμή, το χειριστήριο στο κάτω μέρος της προορίζεται για γρήγορη ρύθμιση της έντασης του ήχου για μουσική ή τηλεδιασκέψεις. Η συνδεσιμότητα έχει βελτιωθεί περαιτέρω με το SYNC AppLink, με υποστηριζόμενες εφαρμογές όπως οι what3words, Waze και Webex να πετυχαίνουν πιο ουσιαστική διάδραση μεταξύ οχήματος και smartphone. Μία βάση ασύρματης φόρτισης για smartphones διατίθεται με το βασικό εξοπλισμό.
Η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC αυξάνει επίσης την αυτοπεποίθηση του οδηγού με τη συνδεδεμένη πλοήγηση.
Η πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται εύκολα και αβίαστα με την τεχνολογία Phone As A Key, που κάνει το ντεμπούτο της στη Ford με τη νέα Mustang Mach-E. Χρησιμοποιώντας Bluetooth, το όχημα μπορεί να ανιχνεύει τα smartphone των ιδιοκτητών καθώς πλησιάζουν το όχημα, ξεκλειδώνοντας τις πόρτες και επιτρέποντας την εκκίνηση χωρίς να χρειαστεί να βγάλουν το τηλέφωνό τους από την τσέπη ή να χρησιμοποιήσουν κλειδί.
Στο δρόμο, οι οδηγοί μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν την οδηγική εμπειρία στη διάθεσή τους, επιλέγοντας μέσα από διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Τα Whisper, Active και Untamed είναι σχεδιασμένα για να επιτείνουν την οδηγική εμπειρία, μεταβάλλοντας την προσλαμβάνουσα αίσθηση πίσω από το τιμόνι.
Το πρόγραμμα Active συνδυάζει την αθόρυβη λειτουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος με τις απολαυστικές, θρυλικές επιδόσεις μιας Mustang, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή οδήγηση. Ένα απαλό μπλε φως λούζει την καμπίνα, ενώ στο ταμπλό, η δυναμική ένδειξη EcoMode βοηθά στη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.
Όταν οι οδηγοί θέλουν πραγματικά να αυξήσουν την αδρεναλίνη πίσω από το τιμόνι, το πλέον κατάλληλο είναι το προφίλ Untamed. Αυτό «απελευθερώνει» όλες τις δυνατότητες της Mustang Mach-E ενισχύοντας την «κοφτερή» αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού. Επιπρόσθετα, στο πρόγραμμα αυτό ο οδηγός έχει την αίσθηση του κατεβάσματος ταχυτήτων κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης. Ο ενισχυμένος ήχος που φτάνει στο εσωτερικό είναι ανάλογος των επιδόσεων, ενώ στην καμπίνα τα κυρίαρχα στοιχεία είναι τόσο ο σπορ πορτοκαλί φωτισμός, όσο και οι δυναμικές γραμμές στην οθόνη, οι οποίες απεικονίζουν τις διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την επιτάχυνση καθώς και στις στροφές.
Ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού μεγιστοποιεί την απόλαυση του ταξιδιού. Μεταξύ των τεχνολογιών ξεχωρίζουν:
- Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, που διατηρεί αυτόματα μία άνετη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας. Το σύστημα μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και να το επανεκκινήσει εκ νέου
- Active Park Assist 2.0, που προσφέρει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης σε παράλληλους και κάθετους χώρους, πιέζοντας απλά ένα μπουτόν
- Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking, που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και δικυκλιστές στην πορεία του οχήματος, οι οποίοι ενδεχομένως σκοπεύουν να διασχίσουν το δρόμο, και ενεργοποιεί τα φρένα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσεις στις προειδοποιήσεις
- Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr