Σε ό,τι αφορά τα ΙΧ, διευκρινίζεται πως η επιδότηση υπολογίζεται επί της πραγματικής λιανικής τιμής προ φόρων, αφού αφαιρεθούν τυχόν εκπτώσεις που κάνει ο πωλητής. Επιπροσθέτως, δεν επιδοτείται ο πρόσθετος εξοπλισμός αλλά μόνο η τιμή του βασικού μοντέλου, ενώ δεν επιδοτούνται οι τόκοι σε περίπτωση αγοράς με διακανονισμό.
Σε περίπτωση leasing, ο μισθωτής οφείλει στο τέλος της χρονομίσθωσης να αγοράσει το όχημα ενώ σε περίπτωση αγοράς οφείλει να το κρατήσει στην κατοχή του για τουλάχιστον τρία χρόνια.
Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, ο προϋπολογισμός της δράσης αρκεί για να επιδοτηθούν περί τα 15.000 αυτοκίνητα (ΙΧ και Ταξί) και 12.500 δίκυκλα (ποδήλατα και σκούτερ).
Οι επιδοτήσεις, σε ποσοστό επί της λιανικής τιμής προ φόρων ή σε απόλυτες τιμές αν πρόκειται για απόσυρση ή για αγορά φορτιστή, για όλες τις κατηγορίες οχημάτων και καταναλωτών παρουσιάζονται συνοπτικά στον συνημμένο πίνακα που περιλαμβάνεται στον Οδηγό του προγράμματος.
Υπενθυμίζεται ότι οι δαπάνες για αγορά ηλεκτρικών οχημάτων είναι επιλέξιμες για χρηματοδότηση ήδη από τις 7 Αυγούστου οπότε δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 3323 Β/7.8.2020) η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τη δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Στην διεύθυνση http://kinoumeilektrika.ypen.gr είναι ανηρτημένος ο Οδηγός του προγράμματος, η λίστα με τα αυτοκίνητα που είναι επιλέξιμα για επιδότηση και οι τιμές τους, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, κ.α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr