Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά τη νέα Mustang Mach-E στο ευρωπαϊκό κοινό, με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της εμπειρίας “Go Electric” που στόχο έχει να συνεισφέρει στην ομαλή μετάβαση των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον.
Με προβλεπόμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 600 km στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου WLTP1, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E στοχεύει να βάλει τέλος το «άγχος αυτονομίας» αποτελώντας για την Ford την αιχμή του δόρατος σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Οι πελάτες της Ford στην Ευρώπη θα μπορούν έως τα τέλη του 2021 να επιλέξουν ένα από τα 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα της, με τα 14 από αυτά να διατίθενται κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Η εταιρεία υπόσχεται να προσφέρει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις σε όλα τα μελλοντικά επιβατικά μοντέλα της. Σε όλο τον κόσμο, η Ford επενδύει πάνω από 11 δις δολάρια για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της.
Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα της Ford βασίζονται σε μία γκάμα τεχνολογιών που περιλαμβάνει ήπια υβριδικά (48-volt), πλήρως υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, προσφέροντας έτσι καινοτόμες λύσεις, οι οποίες ταιριάζουν σε όλες τις απαιτήσει των αγοραστών. Η Ford εκτιμά ότι το όφελος στο κόστος καυσίμου που θα έχουν οι πελάτες της μόνο από τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των μοντέλων Fiesta, Focus και Kuga, μπορεί να ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.2
Τα πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα της Ford θα υποστηρίζονται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο με λύσεις φόρτισης (Ford Charging Solutions), το οποίο θα προσφέρει ομαλή πρόσβαση σε όλη την Ευρώπη τόσο σε οικιακούς φορτιστές, όσο και σε δημόσιους σταθμούς και σημεία φόρτισης. Οι αγοραστές της Mustang Mach-E που θα κάνουν μία κράτηση το 2020, θα λάβουν δωρεάν συνδρομή διάρκειας 1 έτους για υπηρεσίες της εφαρμογής FordPass, η οποία προσφέρει πρόσβαση για χρήση του Δικτύου Φόρτισης FordPass και πληρωμή των αντίστοιχων υπηρεσιών από ένα λογαριασμό.3
Η Ford ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δημιουργήσει 1.000 σταθμούς φόρτισης σε εγκαταστάσεις της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια της επόμενης τριετίας, προκειμένου να καταστήσει τη φόρτιση απλή και άνετη για τους εργαζομένους της. Ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης, κάλεσε κυβερνήσεις, βιομηχανίες και ινστιτούτα να υποστηρίξουν αυτή την προσπάθεια για εξηλεκτρισμό με ταχύτερη επέκταση των δημόσιων υποδομών.
«Η Ford βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μιας πραγματικής αλλαγής και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας την μεγαλύτερη γκάμα επιλογών εξηλεκτρισμού» δήλωσε ο Rowley. «Οι υποδομές αποτελούν ένα ζήτημα κρίσιμης σημασίας προκειμένου οι πελάτες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στην ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Οι επενδύσεις που πρέπει να επιταχυνθούν από τους βασικούς ενδιαφερόμενους σε όλη τη Μ. Βρετανία και την Ευρώπη είναι σημαντικότερες από ποτέ.»
Η Mustang Mach-E εξελίχθηκε στην Ευρώπη, για την Ευρώπη
Η Mustang Mach-E – ένα αυτοκίνητο που διέπεται από τις ίδιες αρχές οι οποίες ενέπνευσαν όλα αυτά τα χρόνια το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ μοντέλο σε όλο τον κόσμο – φτάνει στην Ευρώπη αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η Ford δημιούργησε την πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E SUV μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας επικεντρωμένης αποκλειστικά στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Οι μηχανικοί της Ford Ευρώπης ενεπλάκησαν από την αρχή στην εξέλιξη της αρχιτεκτονικής του οχήματος, στο επιμέρους μέρη της καθώς και στα χαρακτηριστικά των λογισμικών συστημάτων του, ώστε το τελικό προϊόν να καλύπτει τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.
Οι προδιαγραφές ελατηρίων και αμορτισέρ, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και οι ρυθμίσεις της τετρακίνησης της Mustang Mach-E έχουν προσαρμοστεί ειδικά με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών δρόμων αλλά και το στυλ οδήγησης των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου.
Εξοπλισμένη με την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία (extended-range) και κίνηση στους πίσω τροχούς, η ηλεκτρική αυτονομία της Mustang Mach-E φτάνει τα 600 km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στα μεγάλα ταξίδια. Αξίζει να σημειωθεί πως το 85% των πελατών Mustang Mach-E που προχώρησαν σε προ-παραγγελία έχουν επιλέξει την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία (extended-range).
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW στους σταθμούς της κοινοπραξίας IONITY, η Mustang Mach-E θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. με φόρτιση που θα διαρκεί μόλις 10 λεπτά.4 Η Mustang Mach‑E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10% έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητας της σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.5
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr