Δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης θα επιτρέπουν την παραγωγή των προηγμένων μπαταριών ιόντων λιθίου των νέων Kuga Plug-In Hybrid, Kuga Hybrid, καθώς και των αντίστοιχων για τα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid παράλληλα με τα οχήματα, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας αλλά και της βιωσιμότητας στον τομέα της παραγωγής. Η νέα εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 24 εκατ. ευρώ, με τις εργασίες παραγωγής να ξεκινούν τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Όταν λανσαριστούν στις αρχές του 2021, τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα προσφέρουν βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μειωμένες εκπομπές CO2 και πιο αθόρυβη λειτουργία. Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ηλεκτροκίνησης της Ford θα αποτελέσει μία ασυναγώνιστη εναλλακτική λύση, χωρίς θυσίες και συμβιβασμούς σε άνεση, ευρυχωρία και ευελιξία, σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα EcoBlue μοντέλα της εταιρείας.
Την παραγωγή των νέων, αυτοφορτιζόμενων εξηλεκτρισμένων S-MAX και Galaxy - τα οποία θα χρησιμοποιούν ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου - υποστηρίζει μία πρόσθετη επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ σε νέα εργαλεία και αναβαθμίσεις στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της εταιρείας στη Βαλένθια. Μία ακόμα επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ υποστηρίζει την παραγωγή του νέου Kuga Hybrid.
Η Ford, όπως έχει ήδη προαναγγείλει, λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr