Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο νικητής πραγματοποίησε την τελευταία του αλλαγή υπό το καθεστώς του προτελευταίου αυτοκινήτου ασφαλείας, θυσιάζοντας το προβάδισμα που είχε έναντι του οδηγού της Mercedes, Lewis Hamilton. Παραταύτα στην επανεκκίνηση ο Ολλανδός ξαναπήρε το προβάδισμα και την 3η του φετινή νίκη εμπρός από τον Pierre Gasly με την Toro Rosso που τερμάτισε 2ος. Όπως ήταν αναμενόμενο η μέρα του αγώνα στο Σάο Πάολο, ήταν πολύ πιο ζεστή από τις προηγούμενες, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος 20 βαθμούς Κελσίου πιο ψηλή, απ’ ότι στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.
ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Ο Verstappen ήταν ο ένας από τους δυο οδηγούς που πραγματοποίησαν τρεις αλλαγές και βαθμολογήθηκαν. Ρίσκαρε πραγματοποιώντας ένα επιπλέον pit stop όταν εμφανίστηκε για προτελευταία φορά, το αυτοκίνητο ασφαλείας.
- Υπήρξαν τρεις διαφορετικές στρατηγικές στους τέσσερις πρώτους της τελικής κατάταξης. Πιο πίσω είδαμε περισσότερες διαφορετικές τακτικές. Ενώ οι Verstappen και Hamilton πραγματοποίησαν τρεις αλλαγές ο Carlos Sainz με McLaren που εκκίνησε τελευταίος, τερμάτισε 4ος ( τελικά προήχθη στην 3η θέση μετά την απόφαση των αγωνοδικών) με μια αλλαγή. Αντίστοιχα ο Gasly τερμάτισε 2ος μετά από δυο αλλαγές.
- Οι δυο εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος του grand prix μετέτρεψαν τον αγώνα, σε κυνήγι ευκαιριών, με πολλά δραματικά συμβάντα καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να αποκτήσουν πλεονέκτημα στις συνθήκες που άλλαζαν.
- Πριν απ’ αυτό, η στρατηγική μαλακής/μέσης/μαλακής γόμας ήταν επιλογή των περισσοτέρων, που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ο συνδυασμός τους προσέφερε ταχύτητα και ευελιξία στις ζεστές συνθήκες.
- Καθώς είχαμε υψηλότερες θερμοκρασίες στον αγώνα, είδαμε αυξημένη πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης, σε κάποιους οδηγούς. Παρότι χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα, παρατηρήσαμε εκτεταμένη χρήση της μαλακής γόμας.
ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
- ΣΚΛΗΡΗ C1: Δούλεψε καλά στις υψηλές θερμοκρασίες. Χρησιμοποιήθηκε από τις Mercedes, Ferrari και συγκεκριμένα από τους Valtteri Bottas και Charles Leclerc, αντίστοιχα.
- MEΣΗ C2: Έπαιξε κομβικό ρόλο για τους περισσότερους οδηγούς στο μέσο του αγώνα. Ο Sainz συμπλήρωσε μ’ αυτή 42 γύρους στο τελευταίο μέρος για να τερματίσει τελικά στην 4η θέση ( 3ος μετά την απόφαση των αγωνοδικών).
- ΜΑΛΑΚΗ C3: Η διπλή εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος, είχε ως αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί να βάλουν τη μαλακή γόμα ξανά, για ένα σπριντ ως το τέλος. Ειδικά ο Hamilton την επέλεξε υπό το καθεστώς του τελευταίου αυτοκινήτου ασφαλείας και ενώ απέμεναν πλέον μόλις δυο γύροι αγώνα.