Έχοντας εκκινήσει από την pole position ο Max τέθηκε επικεφαλής στο πρώτο μέρος του αγώνα και άνοιξε τη διαφορά του ώστε να παραμείνει πρώτος μετά το pit stop παρά τις πιέσεις από πλευράς Lewis Hamilton. Στο δεύτερο μέρος με σκληρά πλέον ελαστικά, ο Hamilton κατάφερε να μειώσει γρήγορα τη διαφορά και πάλι και η Mercedes επέλεξε να τον βάλει στα pit για δεύτερη αλλαγή ελαστικών αφήνοντας τον Max στην πίστα να προσπαθεί να ολοκληρώσει τον αγώνα με σκληρά ελαστικά. Χάρη στην εξαιρετική του προσπάθεια ο Verstappen κατάφερε να μείνει μπροστά μέχρι πέντε γύρους πριν το τέλος που ο Hamilton κατάφερε να τον προσπεράσει. Οι δύο πρώτοι ήταν σε δικό τους αγώνα, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Max να κάνει μία επιπλέον αλλαγή ελαστικών, να φορέσει μαλακά για να εξασφαλίσει τον επιπλέον βαθμό κάνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει 19 βαθμούς συνολικά.
Ο Pierre Gasly δεν έκανε καλή εκκίνηση με αποτέλεσμα να χάσει τρεις θέσεις στον πρώτο γύρο, από 6ος στη σειρά της εκκίνησης έπεσε 9ος. Στη συνέχεια έδωσε μάχες και κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση αλλά δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Carlos Sainz στους τελευταίους γύρους.
Η Toro Rosso πήρε ακόμη έναν βαθμό με τον Alex Albon να ανεβαίνει από τη 12η θέση στην εκκίνηση στη 10η στον τερματισμό. Αφού καθυστέρησε το πρώτο του pit stop μέχρι τον 28ο γύρο και άλλαξε τα μεσαία ελαστικά με σκληρά, ο Alex έδωσε μία συναρπαστική μάχη με τον Daniil Kvyat που τον έφερε στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση. Οι δύο οδηγοί της Toro Rosso ήταν κοντά στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα αλλά ο Daniil μπήκε νωρίτερα στα pit για σκληρά ελαστικά – στον 21ο γύρο συγκεκριμένα – και η απόδοσή του έπεσε στους τελευταίους γύρους με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 15η θέση. Ήταν η πρώτη φορά μετά το 2004 που η Honda τερμάτισε στο βάθρο σε δύο συνεχόμενους αγώνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr