Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Οι Ferrari και Mercedes κατέλαβαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις στον τερματισμό εκκινώντας με την μέση γόμα. Πραγματοποίησαν μια μόνο αλλαγή όπου τοποθέτησαν τη σκληρή γόμα: Πρόκειται για μια στρατηγική την οποία είχαμε προκρίνει ως ταχύτερη.
ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Ήταν ένα από τα πιο ζεστά GP Καναδά στην πρόσφατη ιστορία με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να ξεπερνά τους 50 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία αέρα τους 30 βαθμούς Κελσίου την ώρα της εκκίνησης.
- Ο Vettel εκκινούσε από την pole, κράτησε το προβάδισμα και άλλαξε ελαστικά μετά από 26 γύρους, δυο γύρους νωρίτερα από το Hamilton. Το δίδυμο έδωσε σκληρή μάχη στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με τη διαφορά ανάμεσά τους να μην ξεπερνά τα 2 δευτερόλεπτα. Η μάχη κρίθηκε λόγω μιας ποινής για «μη ασφαλή» επάνοδο στην πίστα, που δόθηκε στο Vettel από τους αγωνοδίκες.
- Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen που εκκινούσε από την 9η θέση ακολούθησε μια εναλλακτική στρατηγική. Έκανε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με τη σκληρή γόμα και μετά στο τέλος έβαλε τη μέση γόμα. Την ίδια στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Racing Point, Lance Stroll που τερμάτισε 9ος.
- Η πλειοψηφία των οδηγών σταμάτησε μόνο μια φορά παρά τις υψηλές θερμοκρασίες. Αξιοσημείωτη εξαίρεση ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas ο οποίος πήρε τον έξτρα βαθμό ταχύτερου γύρου, χάρη σ’ ένα τελευταίο μικρό μέρος όπου χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα.
- Η Renault πήρε διψήφιο αριθμό βαθμών για πρώτη φορά φέτος με στρατηγική μαλακή/σκληρή γόμα. Συνολικά είχαμε τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα στους πρώτους έξι οδηγούς.
ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
- ΣΚΛΗΡΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η αντοχή της αποδείχτηκε σημαντική υπό τις υψηλές θερμοκρασίες του Σαββατοκύριακου. Ο Max Verstappen συμπλήρωσε στην αρχή του αγώνα, 48 γύρους μ’ αυτή τη γόμα, αυτό του επέτρεψε να κερδίσει 4 θέσεις στην κατάταξη.
- MEΣΗ C4: Αποτέλεσε το κλειδί για τη νίκη: Τέσσερις οδηγοί από τους 10 πρώτους στο grid, εκκίνησαν μ’ αυτή και βρέθηκαν στις τέσσερις πρώτες θέσεις στον τερματισμό. Στο ξεκίνημα του αγώνα η μέση γόμα είχε χαμηλότερη πτώση απόδοσης απ’ ότι περιμέναμε, παρά τον γρήγορο ρυθμό.
- ΜΑΛΑΚΗ C5: Οι υψηλές θερμοκρασίες προκάλεσαν θερμικές καταπονήσεις οπότε αυτή η γόμα χρησιμοποιήθηκε σε σχετικά μικρά μέρη αγώνα. Μ’ αυτή επετεύχθη στο τέλος του αγώνα ο ταχύτερος γύρος, που αποτελεί νέο ρεκόρ αγώνα στη συγκεκριμένη πίστα.