Νέα μελέτη δείχνει ότι 8 στους 10 νεότερους αγοραστές αυτοκινήτων στην Αμερική τοποθετούν τα sedans ψηλά στην λίστα προτίμησής τους
Πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ότι οι νεότερες γενιές αγοραστών αυτοκινήτων, γνωστοί πλέον ως millennials ή Generation Z, στρέφουν τα βλέμματά τους σε αυτοκίνητα sedan.
Σύμφωνα με έρευνα που ανέθεσε η Nissan για τους Αμερικανούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, η επιθυμία για sedan παραμένει ισχυρή. Μεταξύ των συνολικά ερωτηθέντων που δεν κατέχουν σήμερα ένα sedan, το 78% σκέφτεται να αγοράσει ένα, ενώ οι νεότεροι σε ηλικία ερωτηθέντες έδειξαν μια ακόμη μεγαλύτερη “έλξη” για την συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό με τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η Nissan λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ σεντάν , όπου τώρα στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist της Nissan. Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr