Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κυριάρχησε στο Αυστραλιανό Grand Prix, ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως είχαμε προβλέψει: Άλλαξε από τη μαλακή στη μέση γόμα στον 23ο γύρο. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησαν οι τέσσερις πρώτοι με διαφορετικό όμως χρόνο εισόδου στα pitr. Οι Lewis Hamilton (Mercedes) και Sebastian Vettel (Ferrari) σταμάτησαν πολύ νωρίτερα απ’ ότι οι αντίπαλοί τους, στη μάχη της στρατηγικής.
ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Ο πρώτος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που επέλεξε να κάνει pit stop ήταν ο Vettel, επιχείρησε να προσπεράσει μέσω τακτικής (undercut). Αυτό υποχρέωσε την Mercedes να τον καλύψει με το Hamilton ένα γύρο αργότερα.
- Ο Bottas αντίθετα έμεινε έξω περισσότερο μεγαλώνοντας τη διαφορά από την άλλη Merceces.
- Από τους τέσσερις πρώτους, μπήκε πιο αργά στα pit, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, στον 26ο γύρο: Μια στρατηγική που τον έφερε στο βάθρο παρότι εκκινούσε 4ος.
- Ο πρώτος οδηγός που πήρε έξτρα βαθμό χάρη στον ταχύτερο γύρο ήταν ο Valtteri Bottas, που πήγε ταχύτατα με τη μέση γόμα στον προτελευταίο γύρο, σπάζοντας έτσι και το περσινό ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
- Όλοι οι οδηγοί έκαναν μόνο μια αλλαγή εκτός από τη Williams: ο George Russell έκανε δυο και ο Robert Kubica τρεις.
ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
- ΣΚΛΗΡΗ C2: Με την πίστα στρωμένη καλύτερα με γόμα και με πιο υψηλές θερμοκρασίες την Κυριακή (44 βαθμοί στο οδόστρωμα, 24 βαθμοί στον αέρα) αποδείχτηκε ένα πολύ αποτελεσματικό ελαστικό για αγώνα, ειδικά για μεγάλες αποστάσεις. Έχει μικρή πτώση απόδοσης.
- MEΣΗ C3: Μολονότι τα δεδομένα της Παρασκευής έδειχναν πως αυτό θα είναι το καλύτερο ελαστικό για το δεύτερο μέρος του αγώνα, τελικά την Κυριακή ήταν δύσκολη η επιλογή ανάμεσα στη μέση και στη σκληρή γόμα. Η Ferrari, για παράδειγμα έβαλε στο ένα μονοθέσιο τη μια γόμα και στο άλλο την άλλη. Πολλοί οδηγοί κατάφεραν να συμπληρώσουν πάνω από 40 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.
ΜΑΛΑΚΗ C4: Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν στον αγώνα μ’ αυτή τη γόμα. Παραταύτα η απόσταση που διένυσαν διαφέρει σημαντικά. Αυτή η έξτρα δυναμική που επιτρέπει διαφοροποιήσεις στην τακτική είναι