Έρευνα της Accenture, σε 10.000 καταναλωτές σε οκτώ μεγάλες χώρες, διαπιστώνει ότι το 80% των οδηγών, που επιθυμούν να αγοράσουν ένα καινούργιο όχημα, χρησιμοποιούν κάποια μορφή της ψηφιακής τεχνολογίας για την έρευνα αγοράς. Επιπλέον, τα δύο τρίτα (62%) όσων ενδιαφέρονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο κάνουν ηλεκτρονικά το πρώτο βήμα, προσφεύγοντας είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε στα ενημερωτικά sites, πριν περάσουν από την είσοδο μιας αντιπροσωπείας.
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι ένα πολύ υψηλό ποσοστό, σχεδόν τα δύο τρίτα (το 75%) των ερωτηθέντων οδηγών, θα εξέταζε πολύ θετικά - εφόσον του δινόταν η ευκαιρία - να μπορεί να πραγματοποιήσει online πολλές από τις διαδικασίες, που συνδέονται με την αγορά του αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης, της διαπραγμάτευσης των τιμών, τη σύνταξη των απαραίτητων εγγράφων).
Η διεθνής έρευνα της Accenture έδειξε, επίσης, ότι ένα ικανό ποσοστό (το 69%) των ερωτηθέντων οδηγών είτε έχει αγοράσει ένα αυτοκίνητο που βρήκε στο Διαδίκτυο, είτε σκοπεύει να το κάνει. Μάλιστα, τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι οι καταναλωτές είναι θετικοί στη χρήση εναλλακτικών online καναλιών για την αγορά ενός οχήματος. Για παράδειγμα, το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ενδιαφερόταν για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου μέσω μιας διαδικτυακής δημοπρασίας.
Εξοικειώνονται με το διαδίκτυο-Αυξάνονται οι απαιτήσεις
Όσο περισσότερο εξοικειώνονται οι καταναλωτές με την online αγορά αυτοκινήτου, τόσο πιο απαιτητικοί γίνονται από τη βιομηχανία και τις αντιπροσωπείες.
Στο πλαίσιο αυτό, υψηλό είναι το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι περιμένουν από την αυτοκινητοβιομηχανία και από τις αντιπροσωπείες του κλάδου περισσότερη δουλειά όσον αφορά στα websites τους και στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην όλη αλυσίδα αγοράς οχήματος.
Για παράδειγμα, περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς, που ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι θέλουν η βιομηχανία να βελτιώσει την online εμπειρία αναζήτησης, ώστε να κάνει την έρευνα για ένα νέο όχημα ευκολότερη. Επιπλέον, όσον αφορά τις επισκέψεις σε αντιπρόσωπο, περισσότεροι από τους μισούς (το 53%) δήλωσαν ότι θα ενδιαφέρονταν για την πρόσβαση σε μια διαδραστική οθόνη αφής, που θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα μοντέλα κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε ένα εκθεσιακό χώρο. Το δε 48% απαντά ότι θα ήθελε να είναι σε θέση να λάβει μια εικονική δοκιμαστική οδήγηση στην αντιπροσωπεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr