Η συνάντηση ήταν η πρώτη στο πλαίσιο του διαλόγου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών με τους φορείς της αγοράς αυτοκινήτου και, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, υπήρξε εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων, ενώ ο Σύνδεσμος θα καταθέσει γραπτώς τις προτάσεις του.
Οι εκπρόσωποι του κλάδου προσήλθαν στη συνάντηση με εμφανή ανησυχία, καθώς στα τελευταία πέντε χρόνια έχουν υπάρξει πάνω από 38 αλλαγές-ανατροπές στη φορολογία των αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκης το νέο σύστημα φορολόγησης θα είναι πιο δίκαιο, αφού το τέλος ταξινόμησης θα υπολογίζεται βάσει της λιανικής αξίας προ φόρων και όχι βάσει κυβικών.
«Στόχος είναι η άρση αδικιών, άλλα αυτοκίνητα θα ελαφρυνθούν και άλλα θα επιβαρυνθούν, δεν θα ακριβύνουν ούτε θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα» είπε ο κ. Βασιλάκης.
Πολύ συγκρατημένος εμφανίστηκε ο κ. Βασιλάκης και για την πρόθεση της κυβέρνησης για κατάργηση του κινήτρου της απόσυρσης. «Δεν μας κάνει χαρούμενους, αλλά θα αντικατασταθεί από μία επιδότηση» για τα χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, τόνισε.
Από τη συζήτηση με τον κ. Βαρουφάκη, προκύπτει ότι θα υπάρξει ένα υβριδικό σύστημα φορολόγησης στα μεταχειρισμένα και στα παλαιά αυτοκίνητα, που θα λαμβάνει υπ' όψιν και τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες.
Ωστόσο, ο κ. Βασιλάκης δήλωσε πως δεν ετέθη θέμα επιβολής φόρου στα πετρελαιοκίνητα, ούτε συζητήθηκε το ενδεχόμενο αύξησης των τελών κυκλοφορίας.
Σημειώνεται ότι θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τους εκπροσώπους των άλλων φορεών της αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr