- Οι εργαζόμενοι (μέλη Δ.Σ. και Διευθυντικά στελέχη) που περιλαμβάνονται στο κονδύλι "Βραχυχρόνιες παροχές" (Μισθοί και αμοιβές) ύψους 2,19 εκατ. ευρώ την 30/09/2008, ανέρχονταν σε 22 εργαζόμενους ενώ στο αντίστοιχο κονδύλι των 3,03 εκατ. ευρώ της 30/09/2009 περιλαμβάνονται επιπλέον 13 εργαζόμενοι συνολικά δηλαδή 35, που αντιστοιχεί σε αύξηση 59%. Η πλειονότητα των επιπλέον εργαζομένων προέρχεται από τους νέους κλάδους λιανικής BMW, Ford, Fiat, Alfa Romeo και Lancia που απέκτησε ο Όμιλος καθώς και την εξαγορά της Ergotrak.
- Ουδεμία αύξηση μισθού ή παροχών έχει συντελεστεί στην περίοδο από την 30/09/2008 έως την 30/09/2009.
- Μεσοσταθμικά το κόστος ανά εργαζόμενο της παραπάνω κατηγορίας από ευρώ 99,5 χιλ. την 30/09/2008 μειώθηκε σε ευρώ 86,5 χιλ. την 30/09/2009 και αντιστοιχεί σε μείωση της τάξεως του 13%.
- Στο λογαριασμό "Λοιπές παροχές" επήλθε μείωση 60% από ευρώ 1.071 χιλ. σε ευρώ 422 χιλ. Στον παραπάνω λογαριασμό δεν περιλαμβάνονται έξοδα ταξιδίων κ.λ.π.
- Ο λογαριασμός "Έξοδα ταξιδίων" του Ομίλου όπου περιλαμβάνονται σχετικά έξοδα όλων των εταιρειών, δραστηριοτήτων και εργαζομένων του Ομίλου (όχι μόνο των μελών Δ.Σ. και Διευθυντικών στελεχών) παρουσιάζει μείωση της τάξεως του 39%, από ευρώ 675 χιλ. την 30/09/2008 σε ευρώ 413 χιλ. την 30/09/2009.
- Το μέσο κόστος (μισθών και παροχών) ανά εργαζόμενο της παραπάνω κατηγορίας παρουσιάζει μείωση της τάξεως του 33%, από ευρώ 148,2 χι. σε ευρώ 98,6 χιλ., δεδομένου ότι η βάση των μελών του Δ.Σ. και των διευθυντικών στελεχών είναι αυξημένη κατά 59%, όπως και παραπάνω αναφέρεται.
Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η Εταιρεία και ο Όμιλος έχουν θέσει στόχο για μείωση των δαπανών και εξόδων για το 2009 το οποίο έχει ήδη απεικονιστεί στις οικονομικές καταστάσεις του εννεαμήνου και θα ισχύσει και σωρευτικά για την οικονομική χρήση 2009.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr