Και ο λόγος είναι, η εφευρετικότητα και δημιουργικότητα των internet banners, που διαφημίζουν τα προϊόντα που προσφέρει η τράπεζα στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο, στο οποίο απευθύνεται.
Ένα από αυτά, είναι το διαφημιστικό banner που εμφανίζεται αυτή την περίοδο στο reporter.gr, και αναφέρεται στην κάρτα unique, ένα προϊόν που απευθύνεται σε φοιτητές αποκλειστικά.
Η καινοτομία που παρατηρείτε, είναι στο τρόπο που σε προσκαλεί να εμπλακείςσε μια δημιουργική [ interactive ] διαδικασία, προκειμένου να εισέρθεις στην σελίδα της τραπέζης όπου μπορείς να έχεις άμεση πληροφόρηση και ανταπόκριση στην αίτηση σου για απόκτηση της κάρτας.
Και εκεί βρίσκεται η καινοτομία, στο μηχανισμό εισαγωγής μέσω του οποίου σου δίνεται η δυνατότητα να βάλεις την υπογραφή σου, πριν εισέρθεις στη σελίδα με περισσότερες πληροφορίες. Η διαδικασία αυτή σου προσφέρει το συναίσθημα του ξεχωριστού, του προσωπικού χαρακτήρα και της επιθυμίας να ανακαλύψεις που σε οδηγεί.
Σε κάθε περίπτωση, κρίνεται αναγκαία η διαδικασία αναγνώρισης της σωστής γλώσσας, δηλαδή των λέξεων και προτάσεων που αναζητούν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, προκειμένου να τις ενσωματώσουν σε ένα προϊόν, έτσι ώστε να αντανακλά την προσωπικότητα του.
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr