Παλιά, την εποχή που η υψηλή τεχνολογία αποτελούσε σενάριο επιστημονικής φαντασίας για τον απλό κόσμο, για άλλους ήταν σκοπός ζωής.
Οι βιομηχανίες ηλεκτρονικών υπολογιστών, λογισμικών συστημάτων πληροφορικής και τηλεφωνίας των ανεπτυγμένων χωρών, επενδύοντας τεραστία κεφάλαια στην ερεύνα και ανάπτυξη, έκαναν το όνειρο πραγματικότητα, έφτασαν στο σημερινό αποτέλεσμα.
Ξεκινώντας από την σταδιακή ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, την παραγωγή λειτουργικών λογισμικών, αργότερα στην κινητή τηλεπικοινωνία, έφτασαν στην εκπληκτική, οπτικό- ηχητική επικοινωνία του διαδικτύου.
Το τέλεξ, κάποτε, ήταν η συντομότερη μορφή επικοινωνίας των εταιριών σ' όλο τον κόσμο, σήμερα το φαξ, το e-mail,και το sms, ήρθαν να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων του πλανήτη, πιο εύκολη, πιο παραγωγική, και πάνω από όλα πιο συναρπαστική.
Η εξέλιξη αυτή, οδήγησε τις κατασκευαστικές εταιρίες σένα ασύλληπτο ανταγωνισμό, με καινοτομικά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, τα οποία διαδέχονταν το ένα το άλλο, σε δυνατότητες και εύρος.
Το γεγονός αυτό, προσέφερε στην βιομηχανία καταναλωτικών και άλλων προϊόντων, αλλά και στον κλάδο των εταιριών επικοινωνίας, μια νέα, εναλλακτική και πλούσια σε περιεχόμενο πλατφόρμα, διαφορετικών μορφών επικοινωνίας, για τους πελάτες καταναλωτές, στους οποίους απευθύνονταν
Ταυτόχρονα, η εξέλιξη των μορφών επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου, τους έδωσε τη δυνατότητα να ξεπεράσουν τα σύνορα της χώρας που δραστηριοποιούνταν, με μικρό κόστος και μεγαλύτερο αποτέλεσμα.
Η ταχύτητα ανάπτυξης των διαδικασιών επικοινωνίας, δημιούργησε μια διαφορετική αντιμετώπιση από τους καταναλωτές, τους έκανε πιο απαιτητικούς, μιας και είχαν πρόσβαση πλέον σένα τεράστιο εύρος αναζήτησης ποιοτικών προσφορών, με αποτέλεσμα να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις σε καινοτομικές υπηρεσίες και προϊόντα.
Στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, και όχι μόνο, η σωστή χρήση της υψηλής τεχνολογίας και των εφαρμογών της, προσέφερε μια άνευ προηγμένου επιτάχυνση των διαδικασιών προσέγγισης με τον τελικό στόχο.
Τα εργαλεία επικοινωνίας διευρύνθηκαν, από το fax, σε e-mail, sms, και την φωνητική επικοινωνία μέσω διαδικτύου, επιτυγχάνοντας πιο άμεση [direct], επαφή, προσφέροντας έτσι στις εταιρίες υπηρεσιών η προϊόντων, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αναγνώριση.
Για παράδειγμα η εταιρία κινητής τηλεφωνίας NOKIA, και το ηχητικό σήμα {branding}, των συσκευών της.
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο, τόσο αναγνωρίσιμο ηχητικό σήμα τηλέφωνου στον κόσμο. Σ' οποιοδήποτε διεθνές αεροδρόμιο βρεθεί κανείς, η σ' οποιοδήποτε άλλο σημείο κοινωνικής συνεύρεσης, δεν είναι δυνατόν να μην αναγνωρίσει το χαρακτηριστικό σήμα μιας συσκευής ΝΟΚΙΑ, όταν καλεί.
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr