Το νέο μότο της φημισμένης μάρκας ουίσκι «Joy will take you further» είναι μια εξέλιξη της μακρόχρονης και επιτυχημένης καμπάνιας «Keep walking». Απευθύνεται στο συναίσθημα, με στόχο να προωθήσει την ιδέα ότι η εξεύρεση της χαράς είναι μέρος της συνταγής της επιτυχίας.
«Στοχεύουμε σε μια νέα γενιά καταναλωτών του Johnnie Walker, οι οποίοι θα αντιμετωπίζουν διαφορετικά την πρόοδο και τελικά τον τρόπο με τον οποίο πρόκειται να ζήσουν τη ζωή τους», δήλωσε ο παγκόσμιος διευθυντής της μάρκας, Guy Escolme, μιλώντας στην εκδήλωση λανσαρίσματος της καμπάνιας στις 16 Σεπτεμβρίου στο Λονδίνο.
Η εκστρατεία ξεκίνησε ταυτόχρονα σε περισσότερες από 50 χώρες, με 70 διαφορετικά δημιουργικά προσαρμοσμένα στις διαφορετικές αγορές. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Anomaly, και περιλαμβάνει μια νέα τηλεοπτική, έντυπη και ψηφιακή διαφήμιση, υλικό για τα σημεία πώλησης, ψηφιακό περιεχόμενο και βιωματικές δραστηριότητες του brand. Λανσάρει επίσης μια ταινία 10 λεπτών στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ρώμης, το οποίο περιλαμβάνει κάποιους από τους πρεσβευτές της μάρκας.
Προκειμένου η καμπάνια να έχει απήχηση στο νεανικό κοινό, περιλαμβάνει τη βοήθεια πολυάριθμων «πρεσβευτών της μάρκας», στους οποίους συγκαταλέγεται ο ηθοποιός Jude Law, η αμερικανική ροκ μπάντα OK Go και ο κινέζος ηθοποιός Zhao Wei.
«Όλο το δημιουργικό της καμπάνιας είναι επεξεργασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να απηχεί την κουλτούρα των διαφορετικών πολιτισμών. Μερικές αγορές προτιμούν διασημότητες, ενώ άλλες δεν χρειάζεται να συνδέονται με κάποιον συγκεκριμένα από τη δική τους αγορά», δήλωσε ο David Gates, επικεφαλής των premium core spirits, της εταιρίας στο βρετανικό Marketing Week.
«Ένα από τα πράγματα που μας αρέσουν σε αυτή την καμπάνια, συνέχισε, είναι ότι μπορεί να είναι ταυτόχρονα μεγάλη και επική, καθώς επίσης και οικεία – προσωπική».
Οι υπεύθυνοι ελπίζουν ότι η καμπάνια θα αφηγηθεί την ιστορία του brand δημιουργώντας μια βαθύτερη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές
«Θέλουμε να μπούμε στις καρδιές των ανθρώπων και εκείνοι να συνδεθούν με το μήνυμα της μάρκας», δήλωσε ο Γκέιτς. «Ήμασταν λίγο πιο μυστικοπαθείς σχετικά με τα προϊόντα μας στο παρελθόν και, ενδεχομένως, πιο “εταιρικοί”. Τώρα συνδυάζουμε τη συναισθηματική συμμετοχή (με την έννοια του engagement) σε αυτή τη διαφήμιση, λέγοντας την αλήθεια με έναν τρόπο που είναι ενδιαφέρων και επίκαιρος».
Με το καλό, ανυπομονούμε να την δούμε και στην Ελλάδα!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr