Τα cookies - που χρησιμοποιούνται σε προγράμματα περιήγησης στο Web - είναι γνωστό ότι δεν αποτελούν την καλύτερη προσέγγιση σχετικά με το πόσοι άνθρωποι βλέπουν μια ψηφιακή διαφήμιση, ενώ οι εκτιμήσεις για το πόσες φορές κάθε συγκεκριμένο άτομο βλέπει μια διαφήμιση είναι ανακριβείς, για να μην αναφερθούμε στην αναξιόπιστη μέτρηση για κλικ και πωλήσεις.
Μια νέα έκθεση του BI Intelligence, εμβαθύνει στο πώς το Atlas, ιδιοκτησίας του Facebook, έχει ως στόχο να πάει το ψηφιακό μάρκετινγκ σε ένα υψηλότερο επίπεδο από αυτό των cookies. Είναι αξιοσημείωτο το πώς το Atlas αξιοποιεί ανώνυμα δεδομένα του Facebook για να διορθώσει τις ανακρίβειες των cookies και να ρίξει φως στο τι συμβαίνει μέσα στον χωρίς cookies κόσμο των κινητών εφαρμογών. Επιπλέον, φιλοδοξία του Atlas είναι να είναι σε θέση να συνδέσει offline αγορές και ψηφιακές διαφημίσεις που εμφανίζονται στα κινητά και το διαδίκτυο.
Εδώ είναι μερικά από τα κύρια σημεία της έκθεσης:
- Το Atlas του Facebook είναι ένας διακομιστής διαφημίσεων που επιτρέπει στους αγοραστές διαφημίσεων να μετρήσουν, να στοχεύσουν και να βελτιστοποιήσουν τις ψηφιακές και κινητές διαφημίσεις σε όλα τα ψηφιακά μέσα, όχι μόνο στο Facebook. Το Atlas λειτουργεί χωριστά από το Facebook και δεν έχει πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες από το κοινωνικό δίκτυο ούτε μοιράζεται marketing data με το Facebook.
- Το Atlas ισχυρίζεται κατά κύριο λόγο ότι μπορεί να πάει πολύ πιο πέρα από τη μέτρηση που βασίζεται στα cookies, ώστε να προσδιορίσει σαφέστερα το ROI των ψηφιακών διαφημίσεων, ιδιαίτερα όταν εμπλέκεται το κινητό τηλέφωνο. Μέτρηση πέρα από τα cookies σημαίνει ότι οι marketers μπορούν να επικεντρωθούν σε μετρήσεις πέρα από το τελευταίο κλικ, και να τηρούν τη διαδικασία πολλαπλών συσκευών, που συχνά οδηγεί σε αγορά προϊόντων/υπηρεσιών online ή offline.
- Φιλοδοξία του Atlas είναι το να είναι σε θέση να συνδέσει αγορές offline με τις ψηφιακές διαφημίσεις που εμφανίζονται στα κινητά και στο διαδίκτυο. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα πελατών των διαφημιστών ή σε δεδομένων καταναλωτών που προέρχονται από τρίτους data vendors.
- Το Atlas έχει ένα ιδιαίτερα ισχυρό πλεονέκτημα όταν πρόκειται για μέτρηση διαφημίσεων σε κινητές συσκευές. Τα cookies δεν λειτουργούν σε εφαρμογές για κινητά, έτσι είναι πολλοί οι marketers που είναι τελείως τυφλοί όταν πρόκειται για in-app διαφημίσεις. Το Atlas μπορεί να συνδυάσει τα δεδομένα ID της συσκευής με τα ανώνυμα δεδομένα ταυτότητας του χρήστη που έχει πρόσβαση στο Facebook από την ίδια συσκευή.
- Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι το Atlas συνεργάζεται με τους αγοραστές και όχι με πωλητές διαφημίσεων. Ορισμένες μεγάλες μάρκες και agencies ήδη χρησιμοποιούν ή τουλάχιστον δοκιμάζουν το Atlas.
- Παρά τα κάποια σαφή πλεονεκτήματα, το Atlas έχει ορισμένους κρίσιμους περιορισμούς, οι οποίοι διατυπώνονται στην έκθεση. Ο βασικότερος είναι ότι θα είναι πολύ δύσκολο για το Facebook να απογαλακτιστεί από το οικοσύστημα ψηφιακών μέσων και την εξάρτησή του από την πλατφόρμα DoubleClick της Google, η οποία είναι τόσο καλά εδραιωμένη.
Η έκθεση έχει χάρτες και δεδομένα που μπορούν να μεταφορτωθούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ http://www.businessinsider.com/facebooks-atlas-ad-server-in-digital-2015-4#ixzz3XGQabIbr
Πηγή: Business Insider
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr