Κατασκευάστηκε το 1961 και μέχρι το 1974, πουλήθηκαν 70.000 αυτοκίνητα. Σήμερα είναι συλλεκτικό αντικείμενο, περιζήτητο από τους γνώστες της φινέτσα και της δύναμης. Πωλείται δε για δεκάδες - εκατοντάδες – χιλιάδες αγγλικές λίρες.
Όταν η Ε-type έκανε το ντεμπούτο της στην αγορά, ο Enzo Ferrari την αποκάλεσε το πιο όμορφο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ. Είναι δε, ένα αυτοκίνητο, από τα μόλις έξι - που έχει μια μόνιμη θέση στη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης .
Όταν ξεκίνησε, η Ε-type, ήταν η φιλοδοξία των connoisseurs του κόσμου χωρίς η τιμή της να είναι εξωπραγματική, κόστιζε μόλις εκείνη την εποχή £ 2.000 λίρες- όσο η τιμή δηλαδή ενός μέσου σπιτιού στην Αγγλία. Ήταν το ονειρεμένο αυτοκίνητο για τη μεταπολεμική Βρετανία, που χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο σαν το «φύσημα του αέρα» στα αυτιά των οδηγών που την οδηγούσαν, καθώς επιτάχυνε γρήγορα κατά μήκος των νεόδμητων αυτοκινητόδρομων της χώρας.
Παρά το γεγονός ότι η Ε-type είχε ως τελική ταχύτητα ένα μάλλον πενιχρό όριο (150 μίλια/ώρα), ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο εκεί έξω, στους αυτοκινητόδρομους της γηραιάς Αλβιόνας και όχι μόνο..
Φυσικά, η Τζάγκουαρ Ε-type έγινε διάσημη ανά την υφήλιο, και σε αυτό βοηθήθηκε από μια σειρά σημαντικές, τεράστιας ακτινοβολίας προσωπικότητες της έβδομης τέχνης: όπως, τους Τόνι Κέρτις, Roy Orbison, Σιντ Τζέιμς, George Best, Μπριζίτ Μπαρντό και Steve McQueen.
Ο δε Austin Powers οδηγεί μία στις ταινίες του, αποτίοντας έτσι φόρο τιμής σε αυτό το αυτοκίνητο που ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή icons της δεκαετίας του 1960, όπως ήταν οι μίνι φούστες και οι Beatles.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr