Σε μια πρόσφατη έκθεση του BI Intelligence, βλέπουμε γιατί αυτό το γεγονός γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό, γιατί, δηλαδή, οι προγραμματιστές αισθάνονται την ανάγκη να αναπτύξουν μια ανταγωνιστική στρατηγική app-μάρκετινγκ που θα ενεργοποιεί τα downloads και θα ενθαρρύνει την παρατεταμένη χρήση, ώστε να διατηρούν τους χρήστες τους. Υπάρχει μια σειρά από διαφορετικές τακτικές, τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν, τις οποίες οι marketers θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν.
Εδώ είναι μερικά βασικά σημεία για τη συμπεριφορά των χρηστών και τις προτεινόμενες στρατηγικές app -μάρκετινγκ που προκύπτουν από την έκθεση:
- Οι κατά κεφαλήν λήψεις λιμνάζουν: οι χρήστες εφαρμογών στις ΗΠΑ κατέβασαν κατά μέσο όρο 8,8 εφαρμογές ανά μήνα κατά τη διάρκεια του 2014. Αλλά, το νούμερο αυτό είναι σχεδόν ίσο με το μέσο μηνιαίο όγκο που κατέβασαν πριν από τρία χρόνια.
- Η ενθάρρυνση της διατήρησης και χρήσης εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση: Τον Ιούνιο του 2014 ο μέσος χρήστης δαπάνησε περίπου το 70% του χρόνου σε τρεις από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες εφαρμογές του. Περίπου το 52% όλων των εφαρμογών χάνουν τουλάχιστον το ήμισυ της αιχμής των χρηστών τους μετά από τρεις μήνες.
- Το κόστος για την απόκτηση και τη διατήρηση των χρηστών αυξάνεται ραγδαία. Τα app stores του iOS και του Google Play είναι υπερπλήρη, και ο ανταγωνισμός για να ξεχωρίσουν βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Τον Οκτώβριο, το κόστος-ανά-εγκατάσταση στο iOS αυξήθηκε 59% μέσα σε ένα χρόνο, ενώ το κόστος για τη διατήρηση ενός πιστού χρήστη - που ορίζεται ως ο χρήστης που ανοίγει την εφαρμογή τουλάχιστον τρεις φορές σε διάστημα δύο εβδομάδων - είναι ακόμη μεγαλύτερο από την απόκτηση ενός νέου χρήστη, και ανερχόταν σε 33% το χρόνο.
- Συμβουλές για τη διατήρηση χρήστη: Οι προγραμματιστές θα πρέπει να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ των εφαρμογών τους πριν από τα λανσαρίσματα νέων τηλέφωνων ή των λειτουργικών τους συστημάτων. Το κόστος του App-μάρκετινγκ ανεβαίνει μετά από το λανσάρισμα νέων συσκευών, επειδή πολλές εφαρμογές ανταγωνίζονται για να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών για τη λήψη εφαρμογών στα νέα κινητά τηλέφωνα. Οι εφαρμογές που είναι στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών όταν πρωτοπαίρνουν το τηλέφωνό τους, είναι πιθανό να διατηρήσουν ένα πλεονέκτημα, χωρίς να πριμοδοτούν την προώθηση τους μετά το λανσάρισμα.
- Η άνοδος των διαφημίσεων app-install: Οι διαφημίσεις για την εγκατάσταση εφαρμογών έχουν γίνει ένας δημοφιλής τρόπος που οδηγεί σε νέα downloads, ενώ άλλες ASO (app-store optimization) μπορεί να βοηθήσουν στην αύξηση της προβολής μέσω δωρεάν τρόπων.
- Η διατήρηση των χρηστών που έχουν ήδη μια εφαρμογή με-app μηνύματα και προσφορές μπορεί να είναι αποτελεσματική. Για παράδειγμα, μια εφαρμογή τυχερών παιχνιδιών θα μπορούσε να ωθήσει ένα χρήστη με ένα μήνυμα που θα του προσφέρει μια one-time συμφωνία για επιπλέον διάρκεια, ώστε να συνεχίσει να παίζει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr