“What is good for the Goose is good for the Gander” λένε οι φίλοι μου από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Έτσι θα μπορούσε να συνοψίσει κάποιος τα αρνητικά και τα θετικά που προέκυψαν από το κατρακύλισμα της παγκόσμιας οικονομίας τα προηγούμενα χρόνια. Τα κακά είναι γνωστά, τα καλά ίσως να μην έχουν αναγνωριστεί στο βαθμό που θα έπρεπε από τους marketers και τις διαφημιστικές εταιρίες. Οι νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν απαιτούν μια ευρύτερη ματιά στις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις marketing και την προσαρμογή στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
Η αύξηση των κινητών και των κοινωνικών διαδικτυακών sites, οδηγεί στην αναζήτηση επιτυχημένων στρατηγικών από τους marketers προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών και να ευθυγραμμιστούν με αυτές, μετατοπίζοντας το επίκεντρο των προσπαθειών τους στις online τάσεις.
Για παράδειγμα, μια από τις φθηνότερες σε κόστος και πολύ δημοφιλής τεχνική, είναι το e-mail, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και παίζει ρόλο βασικού παρουσιαστή σε όλα τα δίκτυα που έχουν βάση το διαδίκτυο. Από έρευνες προκύπτει ότι άνω του 90% των marketers, παρόλο που στερείται «sex appeal» χρησιμοποιούν το e-mail για το χαμηλό του κόστος και την στοχευμένη επαφή που κατορθώνει να επιτυγχάνει. Το γεγονός αυτό, το κάνει ιδανικό ώστε να βασίζουν σε αυτό άλλες σχετικές πρωτοβουλίες. Αυτό επιβεβαιώνεται από τους περισσότερους marketers, οι οποίοι δηλώνουν πως αποτελεί το πιο ισχυρό σε απόδοση εργαλείο για διαδικτυακό marketing.
Ωστόσο, η σημερινή υπερπληροφόρηση οδηγεί σε λιγότερη προσοχή από πλευράς καταναλωτών, και τα σχετικά με τη συμπεριφορά τους στοιχεία είναι απολύτως απαραίτητα για τα προϊόντα που θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Επιπροσθέτως, οι marketers, πρέπει να αποδείξουν την απόδοση της επένδυσης στους προϊσταμένους τους, έτσι ώστε να διατηρήσουν την κεκτημένη ταχύτητα του προγράμματος marketing. Οι περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες μετρήσεις και αναλύσεις στο μέλλον, θα ενισχύουν και θα εμπλουτίζουν τη δυνατότητα αναφορών με λεπτομερή στοιχεία, τα οποία θα προσφέρουν νέες ευκαιρίες για να μπορούν οι άνθρωποι του marketing να παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα και αύξηση του μεριδίου αγοράς των προϊόντων τους.
Τα social media είναι σήμερα η νούμερο ένα δραστηριότητα στο διαδίκτυο, και έχουν σε μεγάλο βαθμό σημαντικό ρόλο στην απόφαση αγοράς προϊόντων από τους καταναλωτές. Εκεί όπου το social ενσωματώνεται στο e-mail marketing, αποτελούν τα πιο αποτελεσματικά δίκτυα για να ενδυναμώσουν τη δέσμευση των καταναλωτών με τα προϊόντα, να αναπτυχθούν και να διευρυνθούν οι βάσεις και τέλος να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης.
Αδιαμφισβήτητα, το mobile marketing επιτυγχάνει στην προσέγγιση του κοινού στο οποίο στοχεύει και οδηγεί στην ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών σε πραγματικό χρόνο, ενώ ταυτόχρονα μεγεθύνει την απόδοση του προγράμματος marketing, οικοδομώντας και διατηρώντας την εμπιστοσύνη του πελάτη στο προϊόν. Ακόμα, κτίζει και βελτιστοποιεί μια πιο ισχυρή βάση πελατών. Κυρίως δε, το χαμηλό κόστος εκτέλεσης μεγιστοποιεί το αποτέλεσμα της διαφημιστικής καμπάνιας. Όσο συνεχίζει να διευρύνεται η χρήση των έξυπνων τηλεφώνων, τόσο περισσότερες ευκαιρίες προσφέρονται για mobile marketing. Και σε συνδυασμό με τα e-mail – marketing προγράμματα, αποτελούν μια πρώτης τάξεως τακτική σαν αφετηρία για το λανσάρισμα των προϊόντων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr