Εκείνο δε που βρίσκω άξιο αναφοράς είναι ότι μας προτείνουν να βάζουμε τεράστιες ποσότητες μαργαρίνης, βουτύρου και αλατιού, που αν τις τρώγαμε θα έπρεπε να ήμασταν όλοι υπερτασικοί και με υψηλή χοληστερίνη.
Είναι ν’ απορεί κανείς πραγματικά, από πού εμπνέονται οι άνθρωποι αυτοί σε μια εποχή όπως η σημερινή, στην οποία περίπου 2,5 εκατ. Έλληνες, αδυνατούν να έχουν καθημερινά στο τραπέζι τους ακόμα και τα βασικά τρόφιμα. Μου θυμίζει τη λαϊκή ρήση «φάτε μάτια …» δεδομένου ότι όπως δείχνουν και οι τελευταίες έρευνες, της ΕΛΣΤΑΤ αλλά και άλλων φορέων, το πραγματικό καλάθι της νοικοκυράς – αν και οι τιμές των προϊόντων έχουν μειωθεί ελαφρώς – παραμένει ακριβότερο σε σύγκριση με άλλες χώρες.
Τι κι αν μειώνονται οι μισθοί, τι κι αν οι τιμές ορισμένων προϊόντων παραμένουν σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες υψηλότερες κατά μέσο όρο 30%, το αυτί των μεγάλων σουπερμάρκετ και βιομηχανιών τροφίμων δεν ιδρώνει. Και όπως φαίνεται, οι καναλάρχες και οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών προγραμμάτων βρήκαν έναν τρόπο για να κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τις βιομηχανικές επιχειρήσεις τροφίμων, προβάλλοντας στις διαφορές εκπομπές μαγειρικής τα προϊόντα τους. «Τοποθέτηση προϊόντων» την αποκαλούν, δηλαδή έμμεση διαφήμιση, με άμεσα όμως και πολύ σημαντικά έσοδα. Και καλά κάνουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί, από κάπου πρέπει να έχουν έσοδα, οι τηλεθεατές όμως τι φταίνε; Τη στιγμή που ακόμα και όσοι εργάζονται, πληρώνονται με μισθούς κατά πολύ χαμηλότερους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι περισσότεροι μάλλον δεν μπορούν να μιμηθούν τους διάφορους Σεφ και να σερβίρουν στους δικούς τους τις, κατά τα άλλα, νόστιμες, δημιουργικές και ακριβές συνταγές!
Βεβαίως, δεν μπορούμε να υποδείξουμε στους ανθρώπους της τηλεόρασης πως - και με ποια εργαλεία – θα κάνουν την δουλειά τους. Μπορούμε, όμως, να τους προτείνουμε να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα και να διαθέτουν περισσότερο χρόνο σε όσα πραγματικά απασχολούν τους τηλεθεατές τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr