Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το θέμα, τόσο από πλευράς μάρκετινγκ όσο και τέχνης, δεν θεωρώ πως εγείρει κάποιο ηθικό προβληματισμό ή μπορεί να είναι προσβλητικό για το κύρος των μουσείων και των εκθεμάτων τους. Κάθε άλλο, θεωρώ εξαιρετικά εύστοχη και πρωτότυπη την ιδέα. Ως γνωστόν, η τέχνη αγαπάει την πρωτοτυπία και την πρόκληση και βρίθει γυμνών τεχνουργημάτων. Και αν ανατρέξουμε στο πρόσφατο παρελθόν, μια άλλη διαφημιστική εκστρατεία εταιρίας εσωρούχων ανέβασε κυριολεκτικά ένα «έργο» στο Μανχάταν, στη βιτρίνα του γνωστού πολυκαταστήματος ΧΟΧΟ. Όπου δυο μοντέλα, ντυμένα με τολμηρά εσώρουχα και διαφανείς ρόμπες, στο περιβάλλον ενός δωματίου έπιναν τον καφέ τους και ποζάριζαν σε στάσεις που έκοβαν την ανάσα. Ταυτόχρονα, επιδίδονταν σε αλληλομουσκέματα και διάφορα άλλα σκέρτσα και πειράγματα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα οι περαστικοί να στέκονται αποσβολωμένοι, μη πιστεύοντας στα μάτια τους και να αναρωτιούνται αν αυτό που έβλεπαν συνέβαινε πράγματι ή όχι. Και τότε υπήρξε μία διαμάχη από τους πιο συντηρητικούς, για την τολμηρότητα και τον «σεξουαλικό» υπαινιγμό της ενέργειας αυτής, η οποία μάλιστα ήταν ορατή από όλους όσοι περνούσαν έξω από το πολυκατάστημα, ανεξαρτήτως ηλικίας. Γιατί, λοιπόν, η εμφάνιση των ημίγυμνων νεαρών μοντέλων στο Musée d'Orsay ενοχλεί περισσότερο;
Είναι καιρός να αντιληφθούμε ότι σήμερα, και ιδιαίτερα στην παρούσα φάση, ο ανερχόμενος εχθρός που απειλεί τις οικονομίες της Ευρώπης είναι η αυξανομένη ανεργία. Η διεύρυνση του επικοινωνιακού τοπίου των επιχειρήσεων και οι νέες προσεγγίσεις στην προώθηση των υπηρεσιών/προϊόντων τους, δεν αποτελούν απειλή για κανένα. Αντίθετα, μπορούν να μετριάσουν την περαιτέρω επέκταση αυτού του φαινομένου. Τα ταμπού, εκεί που δήθεν προκαλούν το κοινό αίσθημα, πρέπει πια να ξεπεραστούν.
Εξάλλου, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι διαφημιστές τους σήμερα, είναι η έλλειψη φρέσκων, ανατρεπτικών, πρωτότυπων ιδεών. Στο τέλος της ημέρας, αυτό που αποδεικνύεται από την τολμηρή και σέξι προωθητική ενέργεια της εταιρίας γυναικείων εσωρούχων Etam, είναι ότι και πολύ καλά γνώριζαν τι έκαναν οι εμπνευστές της, αλλά και εξίσου καλό ήταν το αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Δεδομένου ότι κατόρθωσαν σε μια ημέρα, με την προχωρημένη αυτή ενέργεια, να κερδίσουν τεράστια δημοσιότητα.