Τα smartphones όμως, γίνονται επίσης οι συσκευές επιλογής των χρηστών για αποστολή e-mails και περιήγηση στο web, καθώς και για την έρευνα προϊόντων. Όπως δείχνει η έρευνα, το ένα τρίτο των ιδιοκτητών smartphones, προτιμούν να τα χρησιμοποιούν για περιήγηση στο διαδίκτυο, ή για την αποστολή e-mails, ακόμα και όταν βρίσκονται κοντά σε έναν υπολογιστή. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια οι χρήστες του iPhone, έχουν χρησιμοποιήσει 45% περισσότερο χρόνο για την αποστολή e-mails από τα κινητά τους τηλέφωνα και 15% λιγότερο χρόνο για αποστολή e-mails από τον υπολογιστή τους. Ενώ, περισσότερο από το 60% των χρηστών smartphones, θα εξέταζαν την αγορά προϊόντων μέσω αυτών, ή το έχουν ήδη πράξει.
Όσο η δύναμη και η λειτουργικότητα των συσκευών αυξάνεται, τόσο θα βελτιώνονται και οι δυνατότητες των επιχειρήσεων να κερδίσουν χρήματα από τις κινητές πλατφόρμες. Όπως διαπιστώθηκε για παράδειγμα, οι χρήστες των smartphones, είναι ήδη πιο συνηθισμένοι να πληρώνουν για ψηφιακό περιεχόμενο και υπηρεσίες, από ότι οι παραδοσιακοί χρήστες του διαδικτύου μέσω υπολογιστών. Τα τρία τέταρτα των χρηστών iPhone, για παράδειγμα, πληρώνουν για μία ή περισσότερες εφαρμογές κάθε μήνα.
Δεδομένου ότι τα περισσότερα προϊόντα διανέμονται μέσω των κινητών καναλιών, ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός θα αυξήσει τη σημασία του σχεδιασμού, την ευκολία χρήσης, και τις νέες κινητές επιλογές πληρωμής. Τα ευρήματα αυτά, είναι πολύ καλή είδηση για τους παρόχους υπηρεσιών και περιεχομένου, που αναρωτιούνται αν οι mobile λύσεις θα τους προσφέρουν πραγματικές αποδόσεις.
Τα internet video, ανταγωνίζονται την παραδοσιακή τηλεόραση
Όσο οι ψηφιακές πλατφόρμες πολλαπλασιάζονται, τόσο οι συνήθειες των καταναλωτών που παρακολουθούν βίντεο θα συνεχίζουν να αλλάζουν. Μεταξύ των συμμετεχόντων στην έρευνα, το 69% βλέπει σήμερα βίντεο μέσω του υπολογιστή τους, και το 33% μέσω των smartphones. Ενώ, το 24% βλέπει περιεχόμενο διαδικτύου από την τηλεόρασή του, ποσοστό που έχει τριπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια, που προσφέρεται και πολλαπλασιάζεται η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet μέσω των game consoles, DVD players, DVRs, και της τηλεόρασης.
Παρά το γεγονός ότι αυτοί οι χρήστες, έχουν μιάμιση φορά περισσότερες πιθανότητες από τους υπόλοιπους να ακυρώσουν τη συμμετοχή τους στη συνδρομητική τηλεόραση, ωστόσο μόνο το ένα τέταρτο από αυτούς είναι ικανοποιημένοι από αυτή την εμπειρία. Το γεγονός αυτό, ανοίγει την πόρτα σε νέους τομείς ανταγωνισμού και καινοτομίας. Για παράδειγμα, κάποια συνδρομητικά κανάλια, έχουν αρχίσει να προσφέρουν στους καταναλωτές τα προγράμματα τους σε δισκέτες και φορητές συσκευές.
Εν τω μεταξύ, οι πάροχοι αναζήτησης στο διαδίκτυο και βίντεο, βλέπουν να δημιουργούνται ευκαιρίες, για υπηρεσίες που βοηθούν τους καταναλωτές να περιηγηθούν στον κατακερματισμένο τομέα των online βίντεο, ένα ρόλο παρόμοιο με εκείνο των παραδοσιακών τηλεοπτικών προγραμμάτων. Οι διαφημιστές, πρέπει να εμπλουτίσουν τα marketing plan τους, έτσι ώστε να αντικατοπτρίζουν αυτή τη νέα συμπεριφορά προβολής βίντεο και να γίνουν πιο δημιουργικοί, σχετικά με τη στόχευση του κοινού των χρηστών, που μετατοπίζονται χρονικά και διασπάται η προσοχή τους μεταξύ των διαφόρων πλατφόρμων. Παρόμοια διάσπαση της ψηφιακής προσοχής έχει παρατηρηθεί και σε άλλες βασικές πλατφόρμες, όπως τα παιχνίδια, οι ηλεκτρονικές εκδόσεις και η μουσική.
Η ψηφιακή επανάσταση, όπως λένε οι ειδικοί, βρίσκεται ακόμα στην αρχή, και θα συνεχίσει να βρίσκεται μπροστά μας, σε κάθε προσπάθεια αλληλεπίδρασης, ψυχαγωγίας, αγοράς και εργασίας που κάνουμε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr