Ένα, από τα πιο γνωστά παραμύθια είναι η ιστορία της Χιονάτης και των επτά νάνων. Παρά το γεγονός ότι οι επτά νάνοι ήταν χρήσιμοι και αρκετά ενδιαφέροντες σαν τύποι, ο καθένας τους είχε ένα κουσούρι, που κατά κάποιο τρόπο τον κρατούσε πίσω, και δεν του έδινε την ευκαιρία να αναδείξει τις δυνατότητες του.
Για παράδειγμα, ο Γκρινιάρης γκρίνιαζε τόσο, ώστε η γκρίνια του να του στερεί τη δυνατότητα να δώσει και να λάβει πραγματική αγάπη. Ο Υπναράς ήταν πάντα τόσο κοιμισμένος, ώστε οι άλλοι νάνοι να μη του εμπιστεύονται καμιά εργασία, αφού δεν την ολοκλήρωνε ποτέ σωστά. Και ο Ντροπαλούλης, ντρεπόταν τόσο πολύ ώστε γινόταν αδύνατο να δείξει τις πραγματικές του δυνατότητες.
Αλλά, εύλογα, θα αναρωτηθείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά με το marketing; Σύμφωνα λοιπόν, με τον David Chapman, πρόεδρο της Webrageous Studios, αν τα παιδιά μαθαίνουν από τους χαρακτήρες των παραμυθιών και τις δράσεις τους, το ίδιο μπορούν να μάθουν και οι διαφημιζόμενοι για να αξιολογούν και να βελτιώνουν τις online διαφημιστικές εκστρατείες τους, από τα παραμύθια.
Στην πραγματικότητα η «Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι», μπορούν να διδάξουν πολλά σε αυτούς που διαφημίζονται. Η ιδέα είναι απλή, μη γίνετε ένας από τους επτά, ή και οι επτά νάνοι, έτσι θα αποφύγετε ένα, ή δυο, από τα επτά online marketing αμαρτήματα στις διαφημίσεις σας. Και θα έχετε καλύτερο αποτέλεσμα και απόδοση της επένδυσής σας. Όπως δηλώνει ο David Chapman, και προτείνει:
Η άγνοια για το online marketing,που αναπτύσσεται ταχύτατα, είναι το πρώτο από τα επτά αμαρτήματα. Δεν μπορείτε να είστε μπροστά, αν δεν γνωρίζετε πρώτα τι συμβαίνει σε αυτό. Αν εσείς προσωπικά δεν διαθέτετε το χρόνο που απαιτείται για να ενημερωθείτε σωστά, βεβαιωθείτε τουλάχιστον ότι έχετε προσλάβει έναν επαγγελματία marketer, ο οποίος θα κάνει την έρευνα του και θα σας ενημερώνει για ότι νέο συμβαίνει στο χώρο του online marketing. Έτσι, θα μπορείτε να αξιολογήσετε την επένδυσή σας.
Μην πέφτετε σε λήθαργο, το online marketing απαιτεί εγρήγορση, συνεχή παρακολούθηση και ανάλυση. Για παράδειγμα, αν διαφημίζεστε μέσω pay-per-click (PPC) δικτύου, όπως το Google AdWords, χρησιμοποιείστε σωστά το πρόγραμμα Google Analytics, για να εκτιμήσετε πλήρως ποιες περιοχές της εκστρατείας σας είναι αποτελεσματικές, και ποιες χρειάζονται αλλαγές. Αν δεν εστιάσετε την προσοχή σας, στις προσπάθειες της online marketing εκστρατείας σας, δεν πρόκειται ποτέ να κατορθώσετε να εξυπηρετήσετε την επιχείρησή σας καλά. Κάντε αυτό που προτείνουμε παραπάνω δηλαδή, προσλάβετε έναν επαγγελματία marketer, που θα κάνει ότι εσείς - λόγω έλλειψης χρόνου – δεν μπορείτε.
Μην κάνετε τον “ειδικό” επιστήμονα, ο οποίος γνωρίζει και έχει πάντα δίκιο. Διότι η πολύ «επιστήμη» στο μάρκετινγκ, μπορεί να είναι καταστροφική. Είναι βέβαια, δίκαιο να πούμε, ότι η online διαφήμιση χρειάζεται ένα επιστημονικό μυαλό, και αυτό διότι, η διαφήμιση online, υλοποιείται μέσω προγραμμάτων των υπολογιστών. Οι χρήστες του διαδικτύου, που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες online, είναι άνθρωποι που δεν είναι πάντα προβλέψιμοι, ούτε συμπεριφέρνονται με προβλέψιμο τρόπο. Ως εκ τούτου, οι έμποροι που είναι σε απευθείας online σύνδεση, και αγνοούν τα δημιουργικά και «καλλιτεχνικά» τους ένστικτα, δεν επιτυγχάνουν πάντα. Το να κάνετε τον ειδικό, είναι και αυτό ένα αμάρτημα.
Μη γκρινιάζετε, ένας χρήστης του διαδικτύου, ο οποίος εξετάζει το περιεχόμενο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, μπορεί να αισθανθεί την γκρίνια που αποπνέουν. Μην επικεντρωθείτε μόνο σε αυτά που πουλάτε, αλλά καλωσορίστε ευγενικά τους δυνητικούς σας πελάτες. Το γκρινιάρικο περιεχόμενο, δεν θα σας προσφέρει τίποτα παραπάνω, από το να στείλει τους πελάτες στον επόμενο διαθέσιμο προμηθευτή. Μη βιάζεσθε όταν ετοιμάζετε το περιεχόμενο σας, κάντε την εμπειρία πλοήγησης του πελάτη στην ιστοσελίδα σας, μια καλή εμπειρία
Μην είστε ντροπαλός, αν έχετε κάποιο ταλέντο μη ντρέπεστε να το μοιραστείτε. Καυχηθείτε γι’ αυτό, αν δεν θέλετε η online marketing εκστρατεία σας να πάει χαμένη.
Μην επαναπαύεστε εύκολα, όλα μπορεί να πηγαίνουν καλά, η online marketing εκστρατεία σας πάει καλά, τα έσοδα σας το ίδιο. Με λίγα λόγια όλα πάνε κατ΄ ευχήν, εσείς όμως δεν επιτρέπεται να επαναπαύεστε στην επιτυχία σας. Διότι κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί ότι θα πηγαίνουν πάντα όλα καλά. Το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι πως να συνεχίσετε να κάνετε την καμπάνια σας πιο αποδοτική. Γίνετε πιο φιλόδοξοι!
Μην κάνετε τον «άρρωστο» και χρησιμοποιείτε «φάρμακα». Αν δεν ανακαλύψετε εγκαίρως τι δεν πάει καλά με τη διαφήμιση σας, μη χρησιμοποιήσετε «φάρμακα» τα οποία πιστεύετε ότι θα σας κάνουν να νοιώσετε καλύτερα. Αν η διαφήμιση σας δεν είναι αποδοτική και δεν σας φέρνει πελάτες, αλλάξτε την.
Όλα τα παραμύθια περιέχουν μια ηθική διάσταση, το θέμα είναι να μάθουμε από αυτά και να μην κάνουμε τα λάθη των ηρώων τους, όπως στην προκειμένη περίπτωση της «Χιονάτης και των Επτά Νάνων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr