Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και βασίζεται σε δείγμα 1.372 νοικοκυριών, ενώ χρησιμοποιήθηκε το σύστημα CATI (computer-assisted telephone interviewing) για τη συλλογή πληροφοριών από το δείγμα των νοικοκυριών αυτών. Οι συνεντεύξεις έγιναν με τυχαία επιλογή παλαιών μελών (τουλάχιστον 12 ετών). Ιδού οι τάσεις που καταγράφηκαν:
Οι καυτές τάσεις:
- Μεγαλύτερες και καλύτερες τηλεοράσεις
Οι αναβαθμισμένες τηλεοράσεις μεγαλύτερου μεγέθους, 41 ιντσών και άνω, με καλύτερη ανάλυση εικόνας, συνεχίζουν να πλαισιώνουν τα in-home theaters. Ειδικότερα, οι HDTV’s, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 26,9% και οι επίπεδες οθόνες LCD, οι οποίες παρουσιάζουν αύξηση κατά 48, 2% από το 3ο τρίμηνο του 2008 στο 2ο τρίμηνο του 2010.
- Οικιακή πρόσβαση στο Internet
Η πρόσβαση στο διαδίκτυο και η ευρυζωνικότητα συνεχίζει να αυξάνεται, κατά 2,5% και 3,8% αντίστοιχα, μεταξύ του 1ου και του 2ου τριμήνου του 2010. Κατά την παρούσα περίοδο το 85,3% των αμερικανικών νοικοκυριών έχουν κάποιο είδος πρόσβασης στο διαδίκτυο, είτε από το σπίτι είτε από το γραφείο τους.
- · Home Wi-Fi
Η ανεξαρτησία που προσδίδει η ελεύθερη συνδεσιμότητα, βοηθά στην επαύξηση της τάσης για ασύρματη επικοινωνία. Η κατοχή κάποιας μορφής ασύρματου δικτύου στο σπίτι, αυξήθηκε κατά 8,2%, από το 1ο στο 2ο τρίμηνο του 2010 και κατά 24% στα τελευταία οκτώ τρίμηνα.
- · Digital Video Recorders
Τα απαιτητικά προγράμματα των Αμερικανών, μετατόπισαν το χρόνο θέασης και έτσι η δυνατότητα εγγραφής έγινε απαραίτητη για το 40% των νοικοκυριών, τα οποία σήμερα διαθέτουν τουλάχιστον ένα σύστημα DVR. Και η υιοθέτηση των DVR συνεχίζει να αυξάνεται κατά 14,5% από το 1ο στο 2ο τρίμηνο του 2010.
- · MP3 Players
Περίπου τα μισά από τα αμερικανικά νοικοκυριά (46%), έχουν τουλάχιστον ένα MP3 Player. Το iPod της Apple, είναι ο κυρίαρχος παίκτης σ’ αυτή την κατηγορία, συγκεντρώνοντας το 63% όλων των συσκευών MP3 Players που διαθέτουν τα νοικοκυριά.
- · iPad
Το iPad της Apple, το οποίο λανσαρίστηκε στην αμερικανική αγορά τον Απρίλιο του 2010 και προστέθηκε στην έρευνα της Nielsen λίγο μετά τον Μάιο του 2010, βρίσκεται στην κατοχή του 3,6% των αμερικανικών νοικοκυριών το 2ο τρίμηνο του 2010. Και φαίνεται πως η τάση αυτή παραμένει πολύ «καυτή».
Οι παγωμένες τάσεις:
- Satellite Radio
Ενώ ο καθαρός ήχος του δορυφορικού ραδιοφώνου, με playlists που δεν διακόπτονται, το καθιστούν μια δελεαστική εμπειρία, εν τούτοις παρουσιάζει μια ταπεινή αύξηση, της τάξης του 5,5%, τα τελευταία οκτώ τρίμηνα.
- Video Cassette Recorders
Τα VCRs εξακολουθούν να εξαφανίζονται από τα αμερικανικά νοικοκυριά, όσο τα DVRs και τα DVDs προσφέρουν ταυτόχρονα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και καθαρότερη αναμετάδοση, σε όλο και περισσότερο προσιτές τιμές. Αν προσθέσουμε το γεγονός, ότι τα αμερικανικά κινηματογραφικά studios δεν κυκλοφορούν πια έργα σε VHS, τότε, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως τα VCR θα γίνουν άλλη μία ασήμαντη συσκευή για τη ψηφιακή γενιά, η οποία δεν γνωρίζει την αναλογική τεχνολογία του χθες. Σήμερα, τα αμερικανικά νοικοκυριά που διαθέτουν VCR ανέρχονται στο 72% του συνόλου, λιγότερα κατά 10,6% από το 3ο τρίμηνο του 2008, που ήταν στο 78,5%.
- Digital Video Disc Players
Τα DVD players, παρουσιάζουν πτώση κατά 0,6% από το 1ο στο 2ο τρίμηνο του 2010. Με το 87,9% των αμερικανικών νοικοκυριών να διαθέτουν ένα DVD player, η καυτή φάση γι’ αυτά έχει προ πολλού παρέλθει.
- Personal Digital Assistants
Τα PDA επίσης σπανίζουν στα αμερικανικά νοικοκυριά. Η κατοχή τους έπεσε κατά 25% από το 3ο τρίμηνο του 2008 και η πτώση μάλλον θα συνεχιστεί, εξαιτίας των έξυπνων τηλεφώνων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr