Η πρωτότυπη ιδέα του σχεδιαστή, αποτελεί ακόμα μια περίπτωση δυναμικής προώθησης ενός brand, μέσω των social media και μάλιστα με αντίκτυπο το δυνατό θόρυβο γύρω από αυτή.
Συγκεκριμένα, από τον περασμένο Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο, ο διάσημος σχεδιαστής μεταπήδησε στην παραγωγή υποδημάτων τένις, τα οποία επικοινώνησε στους καταναλωτές του Λονδίνου μέσω του διαδικτύου, προσκαλώντας τους να ακολουθήσουν την CatchaChoo, στα Facebook, Foursquare και Twitter. Όπου εκεί, μια ανώνυμη αντιπρόσωπος του σχεδιαστή, άφηνε υπαινιγμούς για τις δραστηριότητες της και ενίοτε έκανε την εμφάνιση της σε κάποιο κοσμικό γεγονός που ελάμβανε χώρα στο Λονδίνο. Ο στόχος, για τους καταναλωτές, ήταν να βρουν την αντιπρόσωπο, η οποία κρατούσε μαζί της ένα ζευγάρι sneakers. Ο πρώτος που θα την πλησίαζε και θα της έλεγε «σε ακολούθησα» έπαιρνε τα sneakers δωρεάν.
Η δημιουργία της Catchachoo, για το Jimmy Choo brand, κατόρθωσε να πετύχει το ενδιαφέρον επιλεγμένων ψηφιακών χρηστών για το brand, ανταμείβοντας τους γι’ αυτό όχι μόνο με δωρεάν υποδήματα, αλλά και με τη συνδεσιμότητα τους με μια προσωπικότητα η οποία ηταν φιλική και αξιοσέβαστη (η σελίδα του Twitter @CatchaChoo, αποκαλύπτει τις ανταποκρίσεις, με τις ερωτήσεις, τη διανομή φωτογραφιών και μερικά από τα κολακευτικά ευχαριστήρια σχόλια των χρηστών).
Η επικοινωνιακή διαδικτυακή καμπάνια του Jimmy Choo, καταδεικνύει όχι μόνο πόσο τολμηρή και φρέσκια ήταν, αλλά επίσης πόσο ήταν ζωτική για την ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους καταναλωτές – χρήστες στα social-media, με αποτέλεσμα να στρώνει το έδαφος για παρόμοια μελλοντικά εγχειρήματα και σε άλλα brands.
Η διαδικτυακή καμπάνια του σχεδιαστή ήταν σχετική με το προϊόν. Πως άλλωστε να προωθήσει καλύτερα κανείς το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, σαν τα sneakers του Jimmy Choo, από το να ξεσηκώσει τον κόσμο, ώστε να πάρει τους δρόμους αναζητώντας τα;
Το δίδαγμα, που προκύπτει από αυτή την καμπάνια, είναι ότι η κοινωνική συνδεσιμότητα, έχει πολύ χώρο γι’ αυτούς που σκέφτονται – έξω από το κουτί – των συνηθισμένων διαφημιστικών εκστρατειών. Και είναι πραγματικά αξιομνημόνευτη σε αντίθεση π.χ. με τις τηλεοπτικές καμπάνιες, οι οποίες, στο τέλος της ημέρας, τη μόνη εμπειρία που προσφέρουν στους καταναλωτές, είναι να κάθονται και να περιμένουν να δουν μια διαφήμιση από την τηλεόραση τους!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr