Αν νομίζετε ότι η πιο πάνω περιγραφή ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας ενός τηλεοπτικού ή μυθιστορηματικού έργου, τότε κάνετε λάθος.
Το «έργο» ανέβηκε στο Manhattan της Νέας Υόρκης, στη βιτρίνα του γνωστού πολυκαταστήματος ΧΟΧΟ. Όπου δυο μοντέλα, ντυμένα με τολμηρά εσώρουχα και διαφανείς ρόμπες, στο περιβάλλον ενός δωματίου έπιναν τον καφέ τους και ποζάριζαν σε στάσεις που κόβουν την ανάσα. Ταυτόχρονα, επιδίδονταν σε αλληλομουσκέματα και διάφορα άλλα σκέρτσα και πειράγματα μεταξύ τους, με αποτέλεσμα οι περαστικοί να στέκονται αποσβολωμένοι, μη πιστεύοντας στα μάτια τους και να αναρωτιούνται, αν αυτό που βλέπουν συμβαίνει πράγματι ή όχι. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, σε ζωντανή μέσω web video σύνδεση, ο «μεγάλος» του μάρκετινγκ, Martin Lindstrom, πολλοί ταξίδεψαν από άλλες πολιτείες των ΗΠΑ, για να δουν την πρωτότυπη διαφήμιση του γνωστού καταστήματος της 5ης λεωφόρου της Νέας Υόρκης.
Ο εμπνευστής της πρωτότυπης και ευφάνταστης ιδέας, είχε ως στόχο ακριβώς αυτό που τελικά επέτυχε. Πρωτίστως, την δημιουργία ενός άνευ προηγούμενου buzz γύρω από τον τρόπο που επέλεξε να προωθήσει, τα γυναικεία εσώρουχα γνωστών σχεδιαστών στο κοινό της πόλης. Αλλά και τη διαμάχη που ξέσπασε από ορισμένους περαστικούς, προφανώς τους πιο συντηρητικούς, όσον αφορά την τολμηρότητα και τον «σεξουαλικό» συνειρμό, στον οποίο οδηγούσε η ενέργεια αυτή.
Επιπροσθέτως, προκάλεσε μία άνευ προηγούμενου κάλυψη από πλευράς μέσων ενημέρωσης, ακόμα και την προσοχή του μεγάλου brand strategist (Martin Lindstrom). O οποίος, αφού σχολίασε θετικά την παραπάνω διαφημιστική ενέργεια, έθεσε και τον προβληματισμό του: κατά πόσο οι διαφημίσεις – προωθήσεις με σεξουαλικά υπονοούμενα είναι επιτυχείς. Δηλώνοντας πως είναι διαφορετικό να ωθείς μια σέξι καμπάνια στους καταναλωτές και άλλο να τους κάνεις να θυμούνται το brand, και κυρίως να τους κάνεις να εμπλακούν με αυτό. Στην περίπτωση του γίγαντα της λιανικής ΧΟΧΟ, που αποφάσισε να παρουσιάσει δύο σέξι νεαρές γυναίκες, στη βιτρίνα του καταστήματος, στην 5η λεωφόρο της Νέας Υόρκης, κατά την περίοδο της αιχμής των χριστουγεννιάτικων αγορών, φαίνεται πως οι υπεύθυνοι γνώριζαν πολύ καλά τι έκαναν. Το θέμα που προκύπτει, μεταξύ άλλων, είναι ότι όταν χρησιμοποιείς σεξουαλικό περιεχόμενο σε μια διαφημιστική ή προωθητική καμπάνια, είναι πολύ πιθανό να προκαλέσεις διαμάχη. Και αν αυτό είναι που στοχεύεις τότε καλύτερα να σιγουρευτείς ότι και το προϊόν σου είναι στο ίδιο μήκος κύματος, διότι θέτεις τέτοιες προσδοκίες στην αγορά και τους καταναλωτές, τις οποίες θα περιμένουν να εκπληρώσεις.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό που αποδεικνύεται από την τολμηρή και σέξι προωθητική ενέργεια του καταστήματος ΧΟΧΟ στη Νέα Υόρκη, είναι ότι και πολύ καλά γνώριζαν τι έκαναν οι εμπνευστές της ενέργειας, αλλά και εξίσου καλά ήταν τα αποτελέσματα για την επιχείρηση. Δεδομένου ότι κατόρθωσαν σε μικρό χρονικό διάστημα, με την προχωρημένη αυτή ενέργεια, να κερδίσουν τεράστια δημοσιότητα, και κοινό, το οποίο ταξίδεψε από πολύ μακριά για να τη δει. Και τέλος, κέρδισαν ένα ποσοστό αύξησης 30% επί των πωλήσεων - ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο και μάλιστα στις παρούσες συνθήκες - στα γυναικεία εσώρουχα, όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο της Tina Susman στους LA Times.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr