Όποτε πηγαίνω στην Ύδρα, τα τελευταία χρόνια, πάντα με εκπλήσσει το γεγονός ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες των Clubs θυμούνται τα event του Bacardi Rum, τα οποία διοργάνωνα για λογαριασμό της εταιρίας που τα εισήγαγε και αντιπροσώπευε στην Ελλάδα την εποχή εκείνη. Κι αυτό, γιατί πιστεύω ότι άφηναν πίσω τους το στοιχείο της ανάμνησης ενός έντονου και δυνατού γεγονότος μέσα από ένα χολιγουντιανό σενάριο όπου πρωταγωνιστής και ήρωας του γεγονότος ήταν το ίδιο το προϊόν και όχι το όχημα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούσε.
Η εντυπωσιακή σκούνα, την όποια χρησιμοποιούσε το προϊόν σαν το κύριο επικοινωνιακό θέμα της ενέργειας, αγκυροβολούσε στα ανοικτά, απέναντι από την μαγευτική Υδρονέτα τα βράδια διεξαγωγής του event, μαζί με το εντυπωσιακό branding του χώρου (που φαινόταν από το λιμάνι), και της τεράστιας ηλεκτρονικής κατασκευής η οποία στηνόταν στο club, δημιουργούσαν ένα σκηνικό που βοηθούσε, παρότρυνε και ενέπλεκε τους θαμώνες σένα ταξίδι στον εξωτικό κόσμο του προϊόντος, με αποκορύφωμα, στη διάρκεια της βραδιάς, να εκτοξεύονται δεκάδες πυροτεχνήματα πάνω από τη σκούνα δημιουργώντας έτσι ένα αξέχαστο θέαμα Τελικά, όλη αυτή η ατμόσφαιρα αναπόφευκτα οδηγούσε τους θαμώνες σένα ξεφάντωμα, εμπνέοντας τους να πέσουν στη θάλασσα και να προσπαθήσουν κολυμπώντας να φτάσουν τη σκούνα, για να συνεχίσουν το ξέφρενο πάρτι τους.
Αυτά σήμερα, όπως έχω παρατηρήσει, γίνονται με άλλα επικοινωνιακά εργαλεία - μέσα (και ίσως να είναι πολύ εντυπωσιακά για την εποχή), αλλά για πολλά προϊόντα όπως τα αλκοολούχα ποτά, προφανώς άλλαξαν οι καιροί, και μαζί με τους καιρούς άλλαξαν τα ζητούμενα και οι στόχοι των προϊόντων, με συνέπεια να αλλάξει και ο τρόπος επίτευξής τους.
Όσο έξυπνα και εντυπωσιακά κι αν είναι στη χρήση τους τα σύγχρονα gadgets και οι μηχανισμοί δημιουργίας και υλοποίησης των σημερινών event, άλλο τόσο, σε πολλές περιπτώσεις, στερούνται σε αποτέλεσμα και εντυπωσιασμό.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr