Να λοιπόν, άλλη μια αυθεντική, ελληνική δημιουργική δουλειά, με απόλυτο ελληνικό χαρακτήρα και ταμπεραμέντο. Τι άλλο θα μπορούσα να πω? Δεν μπορώ, παρά να μην επιδοκιμάσω μια τόσο ευφυέστατη και αυθεντική, διαφημιστική δημιουργία. Η ταπεινή μου εκτίμηση, βέβαια, δεν έχει το status των βραβείων EPICA AWARDS, στα όποια απέσπασε μεταξύ άλλων ελληνικών δημιουργιών, το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Film και στην ενότητα Transport & Tourism.
Η εξαιρετική έμπνευση του δημιουργού να αποτυπώσει το εκρηκτικό αλλά και μοναδικό, ελληνικό ταμπεραμέντο στο film, είναι ομολογουμένως άξια για τη διάκριση της στα EPICA AWARDS.
Προσωπικά, πιστεύω ότι, η επιλογή των χαρακτήρων στο Film, μέσω των οποίων κατορθώνει να επικοινωνήσει τα χαρακτηριστικά της ιδιοσυγκρασίας του σύγχρονου Έλληνα, είναι απόλυτα επιτυχής, για δυολόγους, ο πρώτος αποτυπώνει την ανυπομονησία του ελληνάρα ο οποίος θεωρεί ότι ακόμα και οι δρόμοι του Λονδίνου του ανήκουν, και ο δεύτερος, γιατί η αντίδραση στην αγενή συμπεριφορά του από την κυρία που διασχίζει το δρόμο, είναι συνταρακτική σαν ερμηνεία αλλά και σαν περιεχόμενο προφορικού λόγου.
Εξίσου ενδιαφέρον και δημιουργικό, είναι και το διαφημιστικό banner που προβάλλεται στο Reporter, με digital camera , μέσω της οποίας μπορείς να παρακολουθήσεις ζωντανά τα πιο γνωστά μνημεία του Μιλάνου και της Ρώμης. Συγχαρητήρια λοιπόν, στη διαφημιστική εταιρία και το δημιουργικό της team, αλλά και στο τμήμα μάρκετινγκ και τα στελέχη της Aegean Airlines, για την επιλογή τους.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr