Σε προηγούμενο άρθρο μου που αναφερόταν στην καινοτομική δημιουργικότητα, σχολίασα τη μετριότητα αλλά και τις αντιγραφές από τις λίγες εξαιρετικές δημιουργικές δουλειές που παίζονται σήμερα.
Να λοιπόν άλλη μια ευχάριστη έκπληξη το νέο διαφημιστικό σποτ της AXA, τα έχει όλα, καινοτομία γραπτού λόγου [συγχαρητήρια στον κειμενογράφο αλλά και στους δημιουργικούς της διαφημιστικής εταιρίας που το συνέταξε και δημιούργησε], δημιουργικότητα στην αφήγηση, ανατροπή και αλλαγή των δεδομένων τοποθέτησης του εταιρικού προϊόντος.
Πραγματικά αυθεντική [όχι μόνο αυτή, αλλά και άλλες τρέχουσες εξαιρετικές δουλειές], μας δίνει κουράγιο και μας κάνει πιο αισιόδοξους για το μέλλον της διαφημιστικής βιομηχανίας στη χώρα μας.
Αξίζει το χρόνο να σταθεί κάποιος και να αναλύσει τα θετικά στοιχεία που συνθέτουν τη νέα διαφημιστική δουλειά της AXA.
Πρώτον, η αφηγηματική ροη του κειμένου σου δημιουργεί την εντύπωση, ότι, μα καλά, τι κάνει εδώ ο δημιουργός,χρησιμοποιεί όλα τα αρνητικά σημεία που απασχολούν κάποιον ο οποίος ενδιαφέρεται να ασφαλιστεί; και περιμένει να πείσει; Μέχρι που στο τέλος ανατρέπεται και γίνεται ασύλληπτο, συγκριτικό πλεονέκτημα για το εταιρικό προϊόν.
Δεύτερον, η καινοτομία βρίσκεται στην επιλογή των λέξεων των προτάσεων και του όλου κειμένου, σε συνδυασμό με το τελικό σλόγκαν το οποίο κάνει αυτό ακριβώς που λέει, αλλάζει τα δεδομένα.
Τρίτον, πιστεύω ότι η αξιοποίηση του μικρού κόστους παραγωγής σε σχέση με το αποτέλεσμα και το impact του διαφημιστικού σποτ, αν θα μπορούσε να μετρηθεί επιστημονικά, θα αποτελούσε και case study για άλλες εταιρίες - προϊόντα.
Συγχαρητήρια και πάλι σ' όλους τους συντελεστές της εξαιρετικής διαφημιστικής καμπάνιας της AXA, τους διαφημιστές αλλά και τους ανθρώπους του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρίας, για την επιλογή τους.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr