Οι μεγάλοι ευρωπαϊκοί οίκοι μόδας πολυτελών αξεσουάρ και άλλων προϊόντων, ξύπνησαν πολύ γρήγορα στο κάλεσμα της αγοραστικής δύναμης που αποτελούν οι χρήστες του Internet. Στη χώρα μας τι γίνεται; Πότε θα αφυπνιστεί η εγχώρια αγορά; Όσο και μικρότερα να είναι τα νούμερα χρηστών σε σχέση με τους ευρωπαίους χρήστες, τόσο αξιοπρόσεκτα και μεγάλα είναι τα νούμερα στις νεαρές ηλικίες οι οποίες είναι και ο πυρήνας της κοινωνικό - οικονομικης - τάξης στην οποία απευθύνονται.
Στην Αγγλία, πριν λίγο καιρό, ο διάσημος οίκος πολυτελών αξεσουάρ Mulberry, έκανε δώρο στους πιο αφοσιωμένους bloggers της ένα ημερήσιο ταξίδι προσφέροντας τους σαμπάνια και διάφορες τσάντες στο Bicester Village, το πιο ακριβό και γεμάτο designers shops προάστιο έξω από το Λονδίνο.
Ο οίκος Cartier,το περασμένο καλοκαίρι στα πλαίσια προώθησης των προϊόντων του, έδωσε τη δυνατότητα σους λάτρεις των ειδών της να κατεβάσουν [download],δωρεάν, αυθεντικά μουσικά κομμάτια από το επετειακό Cartier's Love Collection album.
Συγκρίνοντας το αποτέλεσμα της χαμηλής σε κόστος προβολής online, των social network, σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές όπως των κινητών τηλεφώνων, η ευρωπαϊκή βιομηχανία μόδας και άλλων πολυτελών προϊόντων σιγά - σιγά ανακαλύπτει τα οφέλη που έχει από την προβολή στην πρώτη. Η αλήθεια είναι, ότι το online viral μάρκετινγκ, είναι ένα πολύ δυνατό medium, στη στρατολόγηση νέων σε ηλικία πελατών.
Κι αυτό, γιατί οι νέοι άνθρωποι, πάντα τους άρεσε να μιλούν για τις αγορές τους σε φίλους και μελή της οικογένειας των, τώρα μπορούν να μιλούν και σε ξένους, αγνώστους σ' αυτούς ανθρώπους, μέσω του online network.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr