Είναι να απορεί κανείς όταν διαβάσει τα επιχειρήματα τα οποίαπροβάλουν οι ιδιοκτήτες των κέντρων διασκέδασης, που προσεγγίζει η εταιρία προκειμένου να πουλήσει το εξαιρετικό αυτό προϊόν. Επιχειρήματα όπως: δεν έχουμε διαθέσιμο χώρο για να το τοποθετήσουμε, η ξέρεις, δεν ταιριάζει στο ύφος του μαγαζιού μας κλπ.
Απαράδεκτα επιχειρήματα, προφάσεις, που καταδεικνύουν την έλλειψη ευαισθησίας ορισμένων σ' ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα. Προσωπικά, αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική που εκφράζει η ασύστολη και ανεύθυνη κατανάλωση άφθονου οινοπνεύματος, ιδιαίτερα από τους νέους, στους χώρους διασκέδασης των. Λογική, που τους οδηγεί μοιραία στο να γίνουν στατιστικά στοιχεία της τροχαίας, όσο αφορά τους λόγους και τη συχνότητα θανατηφόρων και μη αυτοκινητικών δυστυχημάτων, στους δρόμους της χώρας μας.
Αλλά είναι αυτοί που φταίνε μόνο; Όχι βέβαια, μήπως οι φίλοι μου στη Θεσσαλονίκη προσεγγίζουν λάθος πελάτες; Μήπως τελικά ο πελάτης που πρέπει να προωθήσουν το προϊόν τους είναι τα δυο Υπουργεία που είναι συνυπεύθυνα, των Εσωτερικών και Υγείας; Μήπως οι υπεύθυνοι των υπουργείων πρέπει να το επιβάλλουν στα κέντρα διασκέδασης, δίνοντας κίνητρα στους ιδιοκτήτες για την απόκτηση του προϊόντος αυτού, έτσι ώστε να αποβάλουν και την έμμεση ευθύνη των, από την ανεύθυνη κατανάλωση ορισμένων εκ των πελατών τους.
Πρακτικά πιστεύω ότι θα ήταν δυνατόν να συμβεί, αν ξεπεράσουν τα ευχολόγια που όλοι κάνουν κάθε χρόνο, και ιδιαίτερα για τις επερχόμενες γιορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Γιορτών, όπου υπάρχει έξαρση του φαινομένου.
Πιστεύω επίσης ότι τα δυο υπουργεία, επιδεικνύοντας τέτοια ευαισθησία, θα περάσουν ένα βήμα μπροστά όσο αφορά την κοινωνική τους προσφορά, στην άποψη της κοινής γνώμης γι αυτά, όπως επίσης, θα κερδίσουν και μετοχές για το πολιτικό κόμμα που ανήκουν.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr