Πέραν της αίσθησης της ανακούφισης και αγαλλίασης που σου δημιουργεί το εξαιρετικό διαφημιστικό της νέας Ολυμπιακής, αποπνέει και την σιγουριά μιας μεγάλης ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας. Σιγουριά, που επί σειρά ετών ήταν γνωστή και συνδεδεμένη με την ασφάλεια των πτήσεων στα χέρια των ικανών χειριστών της σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, η μεταβίβαση της στο ελληνικό δημόσιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, την οδήγησε να χάσει την παλιά της αίγλη, με αποτέλεσμα το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών - επιβατών της, του παρελθόντος, να φθαρεί και να υποβαθμιστεί η εικόνα της διεθνώς.
Είναι πολύ δύσκολο το έργο που ανέλαβε η νέα διοίκηση της μεγάλης αεροπορικής εταιρίας, αν και είναι πολύ νωρίς, τα πρώτα δείγματα της αναβάθμισης των υπηρεσιών αλλα και του σύγχρονου στόλου που απέκτησε είναι ενθαρρυντικά.
Αλλά αυτά είναι αυτονόητα και απαραίτητα, αυτό που δεν είναι αυτονόητο, αλλα απόλυτα απαραίτητο, είναι η σταδιακή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη - επιβάτη. Σήμερα, με το γεγονός ότι η απελευθέρωση της αγοράς προσφέρει εναλλακτικές επιλογές στους Έλληνες που επιθυμούν να ταξιδέψουν είτε για λόγους αναψυχής είτε για εμπορικούς και άλλους, η ανάγκη για ποιοτική προσφορά στην εμπειρία των πελατών - επιβατών, δεν συνίσταται μόνο στην άψογη συμπεριφορά του επίγειου και εναέριου προσωπικού και στην αναβάθμιση του στόλου, ούτε στις ανταγωνιστικές τιμές, αλλα, και στη δημιουργία των υποδομών εκείνων, που θα κάνουν την εμπειρία αυτή αξέχαστη.
Και ιδιαίτερα, των πελατών - επιβατών που ταξιδεύουν στην business και A' Class, γιατί αυτοί οι επιβάτες, είναι πιο απαιτητικοί, πιο εκπαιδευμένοι και πιο καλομαθημένοι, και το στοίχημα που θα πρέπει να κερδίσει η νέα Ολυμπιακή, είναι να τους ανατρέψει την μέχρι τώρα εντύπωση τους που δημιούργησαν οι αλλεπάλληλες καθυστερήσεις των προγραμματισμένων πτήσεων της παλαιάς εταιρίας. Η ανατροπή αυτής, της κακής εικόνας και η μετατροπή της σε ποιοτική εμπειρία του πελάτη - επιβάτη, είναι το δυσκολότερο και σημαντικότερο στοιχείο για την θετική εξέλιξη της μεγάλης, ελληνικής αεροπορικής εταιρίας.
Διότι οι άνθρωποι των business, ταξιδεύουν για δουλειές και δεν έχουν την πολυτέλεια να χάνουν το χρόνο τους σε αδικαιολόγητες καθυστερήσεις. Και όταν αυτό συμβεί, για διάφορους κατανοητούς ή μη λόγους, να τον περάσουν σε ένα περιβάλλον που θα δικαιολογεί το κόστος της θέσης που επέλεξαν.
Κάτι τέτοιο, προσφέρει η Γερμανική αεροπορική εταιρία LUFTHANSA στους επιβάτες των αντιστοίχων θέσεων στα επίγεια lounge που διαθέτει για αυτούς. Με διάχυτη την πολυτέλεια, την άνεση και το εντυπωσιακό design, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους εργασίας για τους επιχειρηματίες επιβάτες, με όλα τα σύγχρονα επικοινωνιακά μέσα, τα υψηλού επίπεδου σε γεύση εδέσματα και ποτά και την χαλάρωση και απόλαυση των αναζωογονητικών περιποιήσεων ενός spa.
Εχοντας ταξιδέψει στο παρελθόν, με την Γερμανική αεροπορική εταιρία από την Φρανκφούρτη προς κάποιον άλλο ευρωπαϊκό προορισμό, γνώρισα από κοντά την εμπειρία που προσφέρει η εταιρία στους πελάτες - επιβάτες της, είναι πέραν από κάθε φαντασία -προσδοκία, είναι μοναδική, και ομολογώ, ότι παρακαλούσα να καθυστερήσει η πτήση μου περισσότερο από όσο είχε αναγγελθεί, για να προλάβω να απολαύσω όλα όσα, προσέφερε με τόση φροντίδα η Γερμανική αεροπορική εταιρία.
Με άλλα λόγια, εύχομαι στη νέα Olympic Air, κάποια μέρα, να κατορθώσει να προσφέρει παρόμοιες, μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες - επιβάτες της, διότι πιστεύω, ότι μόνο στα χέρια ικανών επιχειρηματικών στελεχών θα μπορέσει να αλλάξει την εικόνα της μιζέριας, που επί χρόνια η δημόσια Ολυμπιακή παρουσίαζε στους Έλληνες και ξένους πελάτες - επιβάτες, που την επέλεγαν για να ταξιδέψουν.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr