Το αρνητικό κλίμα, που προκάλεσαν αφενός η οικονομική κρίση και αφετέρου η προεκλογική περίοδος, είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση της αγοραστικής κίνησης και του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, στην πληθώρα εμπορευμάτων και προσφορών, τόσο στην ποσοτική γκάμα μοντέλων-προϊόντων όσο και στο εύρος των εκπτώσεων σε αυτά.
Το αποτέλεσμα των εκλογών (όπως είναι φυσικό μετά από κάθε ανατροπή μιας πολιτικής που δεν υποστήριξε την ανάκαμψη της αγοράς), προσφέρει την αίσθηση της αισιοδοξίας και της ελπίδας στους καταναλωτές, αλλά και στους εμπόρους, για καλύτερες μέρες.
Ανεξάρτητα, όμως, από το αποτέλεσμα των εκλογών και τον άνεμο αισιοδοξίας που αποπνέει, οι έμποροι θα πρέπει να πήραν τα μηνύματα από τους καταναλωτές και το ενδιαφέρον που επέδειξαν στις πρόσφατες εκπτώσεις και τις μαραθώνιες προσφορές, που στο τέλος της ημέρας καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές πλέον περιμένουν λιγότερο τις ποσοτικές επιλογές και αποζητούν ποιότητα στα προσφερόμενα εμπορεύματα.
Με το βλέμμα λοιπόν στραμμένο στις εορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς, οι έμποροι θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους σε λιγότερα εμπορεύματα με ποιοτικό ενδιαφέρον.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr