Στο πρώτο μέσο, η εταιρία Out there media, στο Mediamix Festival 2009, που έγινε στην Βάρνα της Βουλγαρίας, απέσπασε το Golden Umbrella Award For Best Advertising Mobile Campaign. Η βράβευση αφορά την καμπάνια που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την id, για το προϊόν Amita Motion Energy Bars, της Coca-Cola 3E.
Η καμπάνια, η οποία πρέπει να σημειώσω, έτρeξε για πρώτη φορά ταυτόχρονα σε δυο δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ( cross operator), και συγκεκριμένα στα Mobile portals, Vodafone Live και Wind Plus, απευθυνόταν στο νεανικό κοινό, που άλλωστε είναι και το target group του προϊόντος, έχοντας σαν επίκεντρο ένα μεγάλο διαγωνισμό με πολλά και πλούσια δώρα. Είχε διάρκεια δυο μήνες και σημείωσε εντυπωσιακό ποσοστό ανταπόκρισης, με click through- rate, περισσότερα από την αντίστοιχη καμπάνια στο διαδίκτυο.
Ταυτόχρονα αξιοποίησε σε πολλαπλά επίπεδα τις δυνατότητες του κινητού τηλεφώνου, καθώς χρησιμοποίησε μηνύματα SMS, Banners και Video, με εξαιρετικά αποτελέσματα και στον τομέα της μεταδοτικότητας (Viral Marketing), σε υψηλό ποσοστό πάνω από 50%. Οι συμμετέχοντες προώθησαν το video στους φίλους τους, προκειμένου να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό.
Καλή συνέχεια στην προσπάθεια της out there, για καλές εμπνευσμένες δημιουργικές καμπάνιες και συγχαρητήρια. Σημείωση: το Mediamixx Festival, είναι το μεγαλύτερο συνέδριο στην Νότιο-ανατολική και κεντρική Ευρώπη, με αντικείμενο τόσο το συμβατικό όσο και τα νέα μέσα διαφήμισης και επικοινωνίας προϊόντων και υπηρεσιών.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr