Συνήθως στα οδικά έργα πριν ξεκινήσει το έργο φτιάχνουν έναν παράδρομο για να διεξάγεται η κυκλοφορία. Ας υποθέσουμε πως αυτό είναι ο παράδρομος που σε αυτόν κινούνται τα οχήματα των τροικάνων με το βαρύ φορτίο τους. Ο δρόμος αυτός θα βρίσκεται σε κυκλοφορία μέχρι να ολοκληρωθεί το κυρίως έργο..
Οι κατολισθήσεις, της οικονομίας συνεχίζονται, βλέπε ανεργία.. υστέρηση εσόδων, ανύπαρκτες επενδύσεις, υψηλότερη της αναμενόμενης ύφεση, που προβλέπεται το β εξάμηνο να επιδεινωθούν. Είναι ηλίου φαεινότερο, πως η χώρα βρίσκεται σε βαθειά ύφεση και ενδεχομένως να δούμε και ρυθμό συρρίκνωσης στο β εξάμηνο που θα αγγίξει και το 5%
Ο κόσμος πλέον το γνωρίζει και το κλίμα πολύ δύσκολα αντιστρέφεται. Όπως επίσης γνωρίζει καλά, κι ας διαμαρτύρεται, ότι δεν γίνονται μέσα σε ένα χρόνο, όσα έπρεπε να έχουν γίνει τα τελευταία σαράντα χρόνια. Από την άλλη όμως, η αντοχή και η υπομονή του εξαντλούνται. Περιμένει όμως να δει χειροπιαστά μέτρα που θα βγάλουν την χώρα από το αδιέξοδο έστω και μετά από τρία, τέσσερα ή και πέντε χρόνια. Κι εδώ μας προκύπτει ένα ακόμη έργο οδοποιίας.
Ο δεύτερος δρόμος προς τη Θεσσαλονίκη. Ο πρώτος δρόμος που τον περπατήσαμε από την μεταπολίτευση και μετά ήταν καρόδρομος. Τα μόνα που ακούγαμε ήταν η ανασκόπηση του εκάστοτε κυβερνητικού έργου, καθώς και βαρύγδουπες μεγαλοστομίες και υποσχέσεις για την Βόρεια Ελλάδα, για την χώρα για τους πολίτες. Υποσχέσεις επί παντός επιστητού εκ των οποίων συνήθως οι πιο ανώδυνες και πιο λαϊκίστικές γίνονταν πραγματικότητα.
Αυτή τη φορά ελπίζουμε να μην ακούσουμε για τα όσα καλά έκανε η Κυβέρνηση το χρόνο που πέρασε Τα έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές στη Βουλή όταν κάθε τρεις και λίγο είχαμε συζήτηση για την οικονομία. Ούτε θέλουμε να ακούσουμε πόσο βελτιώθηκε η εικόνα μας στις αγορές και στα μάτια των εταίρων μας. Τα καλά του Καλλικράτη τα ξέρουμε πια, όπως επίσης και τα καλά της στήριξης των τραπεζών, της στήριξης των δανειοληπτών, τα καλά του ΤΕΜΠΕ, τα καλά της κατάργησης και συγχώνευσης δημόσιων οργανισμών που κατασπαταλούσαν δημόσιο χρήμα. Ούτε για την ενιαία αρχή πληρωμής θέλουμε να ακούσουμε, ούτε για το ηλεκτρονικό συνταγολόγιο. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Αυτά ήταν αυτονόητα. Δεν είναι και δεν θα έπρεπε να λογίζονται ως επιτεύγματα.
Θέλουμε να ακούσουμε κάτι πέραν του αυτονόητου. Κάτι καινούργιο που θα πάει τη χώρα μπροστά. Με χειροπιαστά, εφαρμόσιμα σχέδια. Αυτό επιτάσσει ο δεύτερος δρόμος προς τη Θεσσαλονίκη. Να μάθουμε για το σχέδιο με το οποίο θα αποσοβηθεί η πλήρης κατάρρευση του τουρισμού,. Το σχέδιο για το πως θα αξιοποιηθούν οι μαρίνες που διαλύονται. Το σχέδιο για την τόνωση της γεωργικής παραγωγής και αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων. Αλλωστε από τον Δεκέμβριο με τις εξεγέρσεις έχουμε να ακούσουμε την κυρία Μπατζελή σε κάτι δημιουργικό πέρα από την διάλυση των φαύλων κέντρων παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Θέλουμε να ακούσουμε κάτι πολύ πιο ουσιαστικό για την Παιδεία, πέρα από την κατάργηση των βάσεων, και την μείωση των ορίων των απουσιών, που η ίδια η κυρία Διαμαντοπούλου, αγνοώντας κάθε αντίθετη εισήγηση ,είχε αυξήσει για την τελευταία τάξη του Λυκείου με αποτέλεσμα να μην πατάει κανείς τον Μάιο στην τάξη… Έλεος πια με τις κουρτίνες του κ. Σπηλιωτόπουλου… και το διεθνή εξευτελισμό με τους απλήρωτους λογαριασμούς. Το εκλογικό σώμα τα ήξερε γι’ αυτό κι έστειλε την ΝΔ σπίτι της.
Θέλουμε λοιπόν να ακούσουμε τι θα κάνει η κυρία Κατσέλη για τις τιμές όπου έχει χαθεί κάθε έλεγχος.. Θέλουμε να ακούσουμε συγκεκριμένα σχέδια για το πώς θα βελτιωθεί η απονομή της δικαιοσύνης.... Θέλουμε να ακούσουμε για το πώς θα αξιοποιηθεί η Δημόσια περιουσία που σαπίζει ανεκμετάλλευτη. Και τόσα άλλα.
Όχι όμως σε μορφή ατάκτως ειρημένων προεκλογικών υποσχέσεων. Συγκεκριμένα επιχειρησιακά σχέδια. Σχεδόν επί τριακόσιες εξήντα πέντε ημέρες, πλην των Oικονομικών και Eργασίας που πέρασαν της ζωής τους την ταραχή και λιγότερο των Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Μεταφορών και Υποδομών και Εσωτερικών, όλοι οι υπόλοιποι υπουργοί και υφυπουργοί είχαν όλο το χρόνο να κάτσουν κάτω και να ασχοληθούν για το πώς θα πάει αυτή η χώρα μπροστά.
Ελπίζουμε να έχουν ετοιμάσει κάτι σοβαρό και αξιόπιστο και τώρα θα φανεί αν στο έργο οδοποιίας που ανέλαβαν είχαν τα προσόντα ενός καλού πολιτικού μηχανικού ή του ανειδίκευτου εργάτη, που τον περιμένει η ανεργία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr