Δύο απορίες. Η μία υποδηλώνει τη προχειρότητα του συνταγματικού νομοθέτη –δηλαδή της Βουλής. Και η άλλη απορία αποκαλύπτει την ανασφάλεια του πολιτικού προσωπικού.
Η πρώτη απορία. Γιατί υπερψηφίστηκε το άρθρο 32 παρ.4 που αποσυνδέει την εκλογή ΠτΔ από την διάλυση της Βουλής, αλλά προβλέπει -μετά από άκαρπες και αλλεπάλληλες προσπάθειες της Βουλής να εκλέξει εντός εξαμήνου Πρόεδρο- εκλογή του από τον λαό, τη στιγμή που καταψηφίστηκε (αναθεώρηση άρθρου 30) η απ’ευθείας ανάδειξη του Προέδρου από τόν λαό; Το μη αναθεωρούμενο άρθρο 30 προβλέπει εκλογή από την Βουλή!! Πλήρης αντίφαση. Προχειρολογεί ο συνταγματικός νομοθέτης ή χρειάζεται η συνταγματική κατοχύρωση της παρουσίας ψυχιάτρου στο ελληνικό κοινοβούλιο;
Η δεύτερη απορία. Ποιά η σκοπιμότητα του άρθρου 37 παρ. 2 για την καθιέρωση υποχρεωτικά το να έχει βουλευτική ιδιότητα ο πρωθυπουργός; Θεωρεί το εγχώριο πολιτικό σύστημα ότι δεν υπάρχουν καλύτεροι των δικών του μελών, οι οποίοι μάλιστα δεν νοιάζονται για κανένα πολιτικό κόστος που έχει ανασχέσει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση της προκοπής;
Και μία τρίτη απορία που αποκαλύπτει την λαϊκίστικη νοοτροπία της αριστερής κυβέρνησης Τι σημαίνει η καθιέρωση της λαϊκής νομοθετικής πρωτοβουλίας; Το νομοθετικό δικαίωμα ανήκει στην Βουλή και στην εκάστοτε κυβέρνηση, διότι διαφορετικά καταργείται το αντιπροσωπευτικό σύστήμα. Ας προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ την σχετική λαϊκίστικη αυτή αναθεώρηση στον... Κίμ Γιονγκ Ουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr