Αν σκεφτεί κανείς, μάλιστα, ότι στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι στον κλάδο του εμπορίου, λιανικού και χονδρικού, θα πρέπει αυτόματα να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το καμπανάκι της ψηφιακής εποχής θα έπρεπε να είχε κτυπήσει. Σημειώνεται ότι με βάση την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη διάρθρωση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα ο κλάδος του χονδρικού και λιανικού εμπορίου κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο με ποσοστό 45,2% και 102,1 δισ. Ευρώ στη χώρα ενώ αριθμεί 255.503 επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν το 32,2%, του συνόλου των επιχειρήσεων.
Για να πετύχουν πρόσβαση λοιπόν αυτές οι επιχειρήσεις στην αγορά που αλλάζει, γίνεται παγκόσμια, αλλά κι όλο και πιο συγκεντρωμένη και ανταγωνιστική, θα πρέπει να βρουν το γνωρίσουν καλύτερα τον καταναλωτή, αλλά και να αυξήσουν το «κοινό» τους. Θα πρέπει να βρουν και ξεκλειδώσουν το τι ζητά, όπως παλιότερα το πετύχαιναν με την προσωπική επαφή δημιουργώντας υπεραξία. Σήμερα το διαδίκτυο, το ΙΟΤ, και η ανάλυση των προσωπικών δεδομένων μέσα από τον νέο κανονισμό, ανοίγουν δρόμους. Σίγουρα οι μεγάλες επιχειρήσεις με τους πολλούς πόρους πιο εύκολα το πετυχαίνουν. Όμως και οι μικροί μπορούν να βρουν βηματισμό μια και σχετικά εργαλεία για την αξιοποίηση του πλούτου των δεδομένων που έχουν χτίζονται σταδιακά και γιαυτούς. Άλλωστε φαντάζει μονόδρομος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr