Πλέον για να αντισταθμίσουν στις απώλειες που επέφερε η δίμηνη καραντίνα και θα συνεχισθεί έστω και με μικρότερους περιορισμούς τους καλοκαιρινούς μήνες, οι εταιρίες περιορίζουν τις επενδύσεις σε καλλυντικά και εστιάζουν τη προσοχή τους σε είδη απολύμανσης και ατομικής υγιεινής καθώς και σε τρόφιμα που καταναλώνονται στο σπίτι.
Με άλλα λόγια γνωρίζουν ότι τα επόμενα χρόνια ο σύγχρονος άνθρωπος όταν νοιώθει ότι απειλείται από πανδημίες θα επιστρέφει ολοένα και πιο συχνά στο σπίτι που αναδεικνύεται ξανά σε εστία και κέντρο της ζωής του.
Ήδη αυτό το διαπιστώνουμε και με πολυεθνικές από το χώρο τροφίμων και της μπύρας που αναζητούν τα δίκτυα του λιανεμπορίου για να φθάνουν σε κάθε νοικοκυριό και όχι μόνο μέσα από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η τάση για κατανάλωση στα σπίτια τα επόμενα χρόνια θα είναι οι πολυσυσκευασίες αφού εκεί θα γίνεται τζίρος και λιγότερο σε μπάρ και εστιατόρια αφού θα υπάρχει ο φόβος για πιθανές μολύνσεις.
Με δεδομένες τις εκτιμήσεις των επιστημόνων ότι λόγω της απόστασης που πρέπει να τηρούνται για την αποφυγή μολύνσεων ο σύγχρονος άνθρωπος θα αποφεύγει τις συναθροίσεις οι εταιρίες αλλάζουν όλη την κουλτούρα τους και προσπαθούν να δημιουργήσουν προϊόντα για την οικογένεια αλλά και να αποφύγουν πλέον προϊόντα που δεν άπτονται της καθημερινής υγιεινής.
Οι τρείς πρώτες δεκαετίες του 21ου αιώνα είναι συναρπαστικές για το ανθρώπινο είδος αφού ήδη έχει καταγράψει 3 μεγάλες κρίσεις: την ασφάλεια των μεταφορών που επέφερε η κατάρρευση των δίδυμων πύργων το 2001, την οικονομική κρίση του 2009 με την κατάρρευση της Lehman Brothers και την τωρινή πανδημία που είναι και η κορυφαία λόγω των εκατοντάδων χιλιάδων θανάτων συνανθρώπων μας σε καιρό ειρήνης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr