Οι συνδικαλιστές λοιπόν κατέστησαν σαφές ότι διαφωνούν με την αξιολόγηση, που θέλει να επιβάλει σωστά το νομοσχέδιο (αρκεί να μην παίζει σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση η γνώμη των μαθητών γιατί πάλι θα φτάσουμε στην στρέβλωση και στη συναλλαγή ), διαφωνούν με τα δύο χρόνια της δοκιμασίας, διαφωνούν με την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ, διαφωνούν με το συμμάζεμα των αποσπάσεων, της λούφας, των αντικαταστάσεων, των ωρομισθίων και γενικά διαφωνούν με κάθε απόπειρα εξορθολογισμού, μείωσης των αδικαιολογήτων δαπανών και της βελτίωσης της Παιδείας.
Δεν τους ενδιαφέρει αν η Ελλάδα έχει ένα τεράστιο αριθμό εκπαιδευτικών και μία από τις υψηλότερες σχέσεις διδασκόντων προς διδασκομένους, ότι διδάσκονται άχρηστα μαθήματα, ή ότι τα προγράμματα των μαθημάτων έχουν καταρτισθεί με σχεδόν αποκλειστικό στόχο να δημιουργούν θέσεις εργασίας και όχι την ουσιαστική μεταφορά γνώσεων που απαιτούν οι καιροί. Ούτε τους ενδιαφέρει ότι πάρα πολλοί από τους διδάσκοντες τα παιδιά μας είναι αγράμματοι, αστοιχείωτοι και αδιαφορούν πλήρως. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι σε πολλά σχολεία της χώρας καθηγητές παροτρύνουν τους μαθητές να κάνουν καταλήψεις ( γύρω στο Νοέμβριο και μέχρι τα Χριστούγεννα) με αιτήματα του τύπου «να γίνουν τετράγωνες οι τυρόπιττες»). Δίχως φυσικά να ξεχνάμε και τις ευθύνες των κομμάτων της Αριστεράς…
Με λίγα λόγια, το μοναδικό για το οποίο ενδιαφέρονται τα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών είναι να υπάρχουν άφθονες, πολύ περισσότερες από όσες χρειάζονται, θέσεις εργασίας, ασυδοσία, ελάχιστη απασχόληση και ρουσφετολογία. Δεν τους ενδιαφέρει η επαγγελματική επάρκεια και γι αυτό αντιδρούν λυσσαλέα στην αξιολόγηση και την αξιοκρατία. Δεν τους ενδιαφέρει καν, για να μην υπάρχουν κίνητρα, το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί πρωτοδιορίζονται με σχετικά καλές αποδοχές, αλλά μετά η μισθολογική τους ανέλιξη είναι αργή και τελικά το ταβάνι είναι χαμηλό σε σχέση με τα χρόνια της υπηρεσίας τους. Προτιμούν όμως την ισοπέδωση για λόγους συνδικαλιστικούς και δεν θέλουν άνοιγμα της ψαλίδας, με μείωση του αρχικού μισθού και βελτίωση του μισθού των ύστερων χρόνων υπηρεσίας, ή του διευθυντού του σχολείου.
Κάπως έτσι συμπεριφέρονται οι συνδικαλιστές σε όλα τα πλάτη και τα μήκη του στενότερου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Επειδή όμως στην Παιδεία μιλούν περί λειτουργήματος το όποιο ασκούν, ας αφήσουν τα μεγάλα λόγια και ας φροντίσουν να βελτιώσουν τον επαγγελματισμό τους. Αν το κάνουν, μας φτάνει…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr