Η αρνητική αίσθηση προκλήθηκε κατά βάση από την αιτιολόγηση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Θεόδωρου Σκυλακάκη, ο οποίος είπε ότι δεν θα επωφελούνταν από κάτι τέτοιο οι φτωχοί πολίτες, που κατά τα όσα δήλωσε, δεν έχουν αυτοκίνητο.
Ότι το θέμα απασχολεί και μάλιστα πολύ, είναι φανερό και ήδη έχει αρχίσει η πλειοδοσία από βουλευτές της συμπολίτευσης. Πρώτος σύρει τον χορό ο Κώστας Κυρανάκης, ο οποίος εισηγήθηκε δημοσίως την μείωση του ΕΦΚ (τη στιγμή που ήδη απορρίπτεται και η σκέψη για μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα…).
Μιλώντας την Πέμπτη στον ΣΚΑΪ, ο βουλευτής της ΝΔ υποστήριξε μεταξύ άλλων: «Σήμερα πας στο βενζινάδικο και δεν λες βάλε μου 50 λίτρα. Λες βάλε μου 50 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα αν δει κανείς την αναλογία φόρων και αξίας καυσίμου, η αναλογία είναι καλύτερη σε σχέση με το 2018 και το 2019». Και συμπλήρωσε: «Υπάρχει περιθώριο να μην έχουμε ζημιά στα δημοσιονομικά αν μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, διότι δεν θα μειωθεί η δαπάνη που κάνει ο Έλληνας οδηγός στη βενζίνη που βάζει. Οι Έλληνες πολίτες αξίζουν να ξέρουν που πηγαίνουν τα χρήματά τους».
Ξεπερνώντας το θέμα ως προς το πόσοι είναι εκείνοι που βάζουν βενζίνη 50 ευρώ και τις οικονομικές αναλύσεις του βουλευτή της ΝΔ, μπορεί κανείς να υποθέσει βασίμως, ότι η σκέψη πως πλησιάζουν εκλογές είναι μάλλον διαδεδομένη και προφανώς οι υποψήφιοι ήδη ετοιμάζονται…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr