Παρά ταύτα, μία απόφαση του τότε υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη λήφθηκε χωρίς πολλές κουβέντες και είχε κριθεί αυτονόητη. Ήταν η απαγόρευση της κυκλοφορίας στις Εθνικές οδούς. Πολλοί είχαν γκρινιάξει, αλλά αποδείχθηκε ότι καλύτερο είναι να λάβει κάποιος μία τέτοια απόφαση, παρά να τρέχει εκ των υστέρων και να μη φτάνει.
Στην περίπτωση της «Ελπίδας» η νέα ηγεσία του αναβαθμισμένου υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, εμφανίστηκε διστακτική και αρκέστηκε σε διαβεβαιώσεις και εκτιμήσεις, που έπεσαν έξω.
Πολλοί πάντως σημειώνουν ότι και μέσα στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται ζητήματα. Όταν για παράδειγμα γίνεται παρέμβαση για να ανοίξει η Ηρώδου Αττικού, θα έπρεπε να γίνεται και κάτι αντίστοιχο για να κλείσει μία οδική αρτηρία λόγω κακοκαιρίας.
Άλλοι θυμήθηκαν δε το μεγάλο στραπάτσο που είχε πάθει την ίδια εποχή το μακρινό 2004 η κυβέρνηση του Κώστα Σημίτη, όταν χιλιάδες οχήματα είχαν εγκλωβιστεί λόγω μίας ανάλογης κακοκαιρίας στην Αθηνών - Λαμίας και ο υποψήφιος στις εκλογές του Μαρτίου της ίδιας χρονιάς, Γιώργος Παπανδρέου χαιρετούσε τους εγκλωβισμένους και τους ευχόταν κουράγιο…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr