Εν όψει αυτών, ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει ως γνωστόν την πλατφόρμα Greece From Home, ένα site το οποίο βασίζεται κατ’ εξοχήν στις αρχές του online content marketing. Και η πρωτοβουλία αποσπά επαίνους, ακόμη και από τον διεθνή Τύπο, όπως π.χ. σε δημοσίευμα του inc.com, όπου ο Μπιλ Γκέιτς εξηγεί πώς αλλάζει ο κόσμος μετά την πανδημία.
Πώς δουλεύει ο ψηφιακός τουρισμός και τι μπορεί να αποφέρει; Τι κέρδη μπορεί να έχει ο τουριστικός κλάδος από τις εικονικές περιηγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, φυσικά τοπία, ή ακόμη και «περιπάτους» ή επισκέψεις σε ταβέρνες και εστιατόρια;
Το βασικό σκεπτικό είναι ότι με αυτόν τον τρόπο, η τουριστική επιχείρηση «Ελλάδα», διατηρεί τις επαφές της με την πελατεία και κρατά ζεστή την σχέση, έως ότου καταστούν δυνατά και πάλι τα ταξίδια.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν ειδικοί του κλάδου του online marketing, δεν αποκλείεται τέτοιες δράσεις να αποφέρουν και έσοδα. Πώς γίνεται αυτό;
Είτε μέσω των βίντεο στο YouTube, είτε μέσω άλλου περιεχομένου και του πλήθους των προβολών του παγκοσμίως, μπορεί να υπάρξουν έσοδα από τις διαφημίσεις ή τις πωλήσεις προϊόντων.
Τα πράγματα βέβαια είναι πολύ πιο δύσκολα έξω από την εικονική πραγματικότητα του online τουρισμού, όπου η δοκιμασία θα είναι μεγάλη για όλους (επαγγελματίες, επιχειρηματίες, συναφείς κλάδους και πολιτικούς αρμοδίους…).
Ωστόσο, είναι άλλη μία πρωτοβουλία που θα πρέπει να συνεχιστεί και μετά την κρίση…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr