Πώς θα γίνει αυτό την στιγμή που δεν θα πραγματοποιούνται τακτικά δρομολόγια και πτήσεις;
Θα είναι η στιγμή όπου για μία ακόμη φορά θα φανεί πως η αίσθηση παντοδυναμίας των επιχειρήσεων του ιδιωτικού κλάδου είναι πλασματική.
Ενα παράδειγμα είναι ο κλάδος των αερομεταφορών.
Τα τελευταία χρόνια είχε μπει σε μία περίοδο μεγάλης αναδιάρθρωσης, αποκρατικοποιήσεων, έως και δημιουργίας μονοπωλίων και ανοχής της δεσπόζουσας θέσης ιδιωτικών εταιρειών, με ό,τι αυτό συνεπαγόταν εν τέλει για το κόστος των υπηρεσιών, σε βάρος του καταναλωτή. Για παράδειγμα, φθηνές υπηρεσίες παρέχονταν εν τέλει από εταιρείες με μειωμένη αξιοπιστία, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις η τιμολόγηση των «κανονικών» αερομεταφορέων έφθασε σε επίπεδα αισχροκέρδειας.
Σήμερα και επειδή οι συνθήκες θα το επιβάλουν, εταιρείες όπως η Aegean θα κληθούν, ενώ αντιμετωπίζουν υπαρξιακά ζητήματα, να αποδείξουν σε ποιο βαθμό θα αντιληφθούν την ευθύνη που τους αναλογεί, καθώς σε πρώτη φάση αναγκαστικά θα πρέπει να εξυπηρετήσουν σκοπούς εθνικής προτεραιότητας και να ταχθούν στην υπηρεσία του κράτους, π.χ. για τον επαναπατρισμό των Ελλήνων από όλον τον πλανήτη.
Επειτα θα φανεί ποιος και πώς μπορεί να επιβιώσει οικονομικά με τα δικά του μέσα και ποιος θα προστρέξει και πάλι στο κράτος για ενίσχυση…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr