Δεν είναι συχνό φαινόμενο, αντίθετα είναι πάρα πολύ σπάνιο να επισκεφτεί κάποιος δημόσια υπηρεσία και να φύγει ευχαριστημένος και … ψύχραιμος. Συνήθως η δουλειά για την οποία πήγε δεν τελειώνει σε μια ημέρα, η εξυπηρέτηση είναι χαμηλού επιπέδου, η γραφειοκρατία ατελείωτη και ο εκνευρισμός σπάει το “κοντέρ”. Μια από τις σπάνιες εξαιρέσεις εντοπίσαμε στο Λιμεναρχείο του Πόρτο Ράφτη. Ενώ σε άλλα Λιμεναρχεία, όπως πχ της Ραφήνας οι πολίτες ακούνε με φρίκη και απογοήτευση στη Μία το μεσημέρι οτι η παροχή υπηρεσιών σταματά και όσοι δεν πρόλαβαν πρέπει να ξαναπάνε την επομένη για να εξυπηρετηθούν, στο Πόρτο Ράφτη ο σκληρός κανόνας του ωραρίου, δεν τηρείται. Με μεγάλη ανακούφιση άκουσε συνεργάτης μας - ο οποίος είχε ταλαιπωρηθεί επί τρείς ημέρες στο λιμεναρχείο της Ραφήνας - από τον Λιμενικό Μαυρωτά που υπηρετεί στο Πόρτο Ράφτη, ότι “όσοι βρίσκονται εδώ και περιμένουν, θα εξυπηρετηθούν όση ώρα και αν χρειαστεί”.
Μόνο που δεν χειροκρότησαν, οι ταλαίπωροι που περίμεναν από το πρωί στις ουρές, τον νεαρό λιμενικό, ο οποίος κάθησε πράγματι αρκετές ώρες παραπάνω από το ωράριο του για να εξυπηρετήσει τους πολίτες.
Η στήλη του δίνει θερμά συγχαρητήρια και μακάρι το παράδειγμα του να το ακολουθήσουν και άλλοι.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr