Το συνολικό τίμημα της πώλησης στην ιταλική εταιρία Ferrovie, (σ.σ: ελέγχεται από το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών…) που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2016, ήταν 45 εκατομμύρια ευρώ.
Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αποθεματικό 40 εκατ. ευρώ. Κατά πάσα πιθανότητα, από το αποθεματικό αυτό θα μείνει στους αγοραστές το ποσό των 25 εκατ. ευρώ.
Επομένως, το πραγματικό τίμημα της αγοραπωλησίας θα ανέλθει στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ.
Μόλις προχθές, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε να επιχορηγήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή τους Ιταλούς αγοραστές, με το ποσό των 12 εκατ. ευρώ από ζημίες που έπαθε η Εταιρία την περίοδο που έκλεισε, λόγω του προσφυγικού, η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης (Δεκέμβριος 2015-Φεβρουάριος 2016), δηλαδή πριν την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Έτσι, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ που κατηγορούσε τους προηγούμενους ότι το τίμημα των 340 εκατ. ευρώ στο οποίο ήθελαν να πουλήσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν εξευτελιστικό, την πούλησε την Πέμπτη με το συνολικό ποσό των 8 (οκτώ) εκατομμυρίων ευρώ (!) και μάλιστα σε πανηγυρική τελετή στην Κέρκυρα, με την παρουσία του κ. Τσίπρα και του Ιταλού Πρωθυπουργού.
Αν είναι να κάνουμε τέτοιες επενδύσεις δεν το καίμε καλύτερα το «μαγαζί»;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr