Στελέχη της νέας κυβέρνησης έσπευδαν να δηλώσουν λίγες ώρες μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ ως πρώτη δύναμη στις εκλογές, ότι η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση δεν θα προχωρήσει. Λίγους μήνες αργότερα και υπό την πίεση των πιστωτών, το τραγούδι άλλαξε. Θα προχωρήσουμε στην ιδιωτικοποίηση, αλλά θα αλλάξουμε τους όρους της σύμβασης γιατί το τίμημα είναι πολύ χαμηλό, έλεγαν.
Να θυμήσουμε βέβαια ότι το 1,2 δις. που πρόσφερε η γερμανική fraport για τα 14 αεροδρόμια της χώρας ήταν κατά πολύ υψηλότερο από αυτό των υπόλοιπων συμμετεχόντων στον διαγωνισμό. Και τώρα ανακαλύπτουμε, ότι η σύμβαση εγκρίθηκε από την κυβέρνηση.
Επισφραγίστηκε από τις υπογραφές εκείνων των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που έκαναν λόγο για σκανδαλώδη, ζημιογόνα για το ελληνικό δημόσιο σύμβαση. Και πότε υπεγράφη; Μία ημέρα πριν τη σύναψη του τρίτου μνημονίου. Στις 13 Αυγούστου. Και δεν είπαν τίποτα.
Η υποχρέωση δημοσίευσης στο ΦΕΚ (ευτυχώς δεν την έχουν καταργήσει ακόμα, μαζί με τη διαύγεια) μας επιτρέπει να γνωρίζουμε τι έγινε τελικώς... Έχουμε συνηθίσει να ακούμε εξαγγελίες προεκλογικές που διαφέρουν από τις μετεκλογικές επιλογές. Τώρα όμως παρατηρούμε ένα νέο πολιτικό φαινόμενο. Αποκλίσεις μεταξύ εξαγγελιών και ενεργειών, μετά τις εκλογές, εν μέσω διακυβέρνησης.
Και ώρα η κοινοπραξία υπό τη γερμανική fraport ζητά εγγυήσεις καλής εκτέλεσης, ενώ επικαλούμενη την κατάσταση στη χώρα επισημαίνει ότι έχει δυσκολίες στην χρηματοδότηση του έργου - ευλόγως θα συμπληρώναμε εμείς. Ουσιαστικά ζητά επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης.
Θυμόμαστε όλοι τι έγινε κατά την τελευταία προσπάθεια επαναδιαπραγμάτευσης της κυβέρνησης... Ήρθε το μνημόνιο ΙΙΙ, με σαφώς επαχθέστερους όρους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr