Είναι μια γενικότερη αίσθηση των τελευταίων ημερών πως στον χώρο των μέσων ενημέρωσης, στην Ελλάδα, έστω και με κάποια καθυστέρηση, δρομολογούνται κατακλυσμιαίες αλλαγές. Η μαζική επικοινωνία αποκτά σταδιακά διαφορετικό χαρακτήρα αναπροσαρμοζόμενη στα διεθνή δεδομένα. Την ίδια ώρα τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι η διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα αυξήθηκε κατά 15%.
Αλλά και οι επιχειρηματίες ανακαλύπτουν την αξία και την δυναμική των νέων τεχνολογιών κι αυτό συνεπάγεται νέες μεγαλύτερες επενδύσεις που μόνο μεγάλα πορτοφόλια μπορούν να αντέξουν.
Όλα αυτά εκτιμάται ότι οδηγούν τον κλάδο των Media στην Ελλάδα σ ένα μεγάλο κύκλο αναδιάρθρωσης, συγκεντροποίησης και διεθνών συμμαχιών... Το χρηματιστηριακό ταμπλό απλώς προεξοφλεί τις κινήσεις αυτές....
Χρήστος Ν. Κώνστας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr