Η τωρινή απόσυρση είχε καλύτερα αποτελέσματα από εκείνη του 2009 καθώς τα οχήματα προς απόσυρση έφτασαν τις 110.000 από τις 75.000. Οι αριθμοί απόσυρσης όμως δεν αντιστοιχούν εκείνους της αντικατάστασης. Από τα 81.000 οχήματα μόνο τα 32.000, από τα οποία τα 15.000 ανήκουν σε εμπορίες αυτοκινήτων, αντικαταστάθηκαν ενώ πρόβλημα δημιουργεί σε περίπου 50.000 δικαιούχους για το όφελος της μείωσης του τέλους ταξινόμησης είναι η υποχρεωτική, έως τις 31/12/2011 αγορά νέου οχήματος. Αν δεν λυθεί αυτό το μέτρο τότε στους καταναλωτές θα μείνει μόνο το χαρτί απόσυρσης ενώ και οι εισαγωγικές εταιρείες θα ζημιωθούν καθώς δεν θα εκτελωνίσουν χιλιάδες οχήματα στερώντας με την σειρά τους σημαντικά έσοδα στο κράτος. Τα οχήματα ανέρχονται στα 5.000 καινούργια και μεταχειρισμένα και σε περίπτωση που δεν εκτελωνιστούν στην Ελλάδα θα προωθηθούν σε χώρες εκτός Ε.Ε., ενώ τα μεταχειρισμένα θα έχουν διπλάσιο κόστος για το τελωνείο κάτι που θα οδηγήσει τους έμπορους εισαγωγείς να πληρώσουν από τη τσέπη έναν λογαριασμό εκατομμυρίων ευρώ.
Κυβερνητικοί παράγοντες βέβαια σκέφτονται να επεκτείνουν το μέτρο και για το 2012.
Τέλος, αύξηση 26,4% το πρώτο 15νθήμερο Δεκεμβρίου με το αντίστοιχο περσινό σημείωσαν οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων, 2.587 από τις 2047 περσινές, ενώ μόνο οι 7 από τις 37 εισαγωγικές εταιρείες το πρώτο 15νθήμερο Δεκεμβρίου σημείωσαν τριψήφιο αριθμό πωλήσεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr